خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,284

دی ماریا:رئال را بخاطر منچستر ترک کردم

دی ماریا:رئال را بخاطر منچستر ترک کردم
وبسایت رسمی برنامه نود - هافبک پیشین رئال مادرید علت جدایی‌اش از این تیم را تنها حضور در منچستریونایتد عنوان کرد.

به گزارش وبسایت نود، باشگاه منچستریونایتد سرانجام موفق شد آنخل دی‌ماریا، هافبک آرژانتینی رئال مادرید را با قراردادی پنج ساله در ازای ۷۵ میلیون یورو به صورت رسمی به خدمت بگیرد. این هافبک ۲۶ ساله که حالا گرانقیمت‌ترین بازیکن بریتانیا لقب گرفته است در منچستر دستمزد هفتگی نزدیک به ۳۰۰ هزار پوند دریافت خواهد کرد و پس از وین رونی بالاترین رقم دریافتی را در این تیم خواهد داشت. گفته می‌شود دستمزد، پاداش و مزایای دیگر مجموع ارزش قرارداد این بازیکن را به ۱۸۸ میلیون یورو می‌رساند.

با رسمی شدن این انتقال باشگاه منچستریونایتد مجموعاً در تابستان امسال ۱۶۰ میلیون یورو هزینه کرده است که به این ترتیب رکورد نقل‌و‌انتقالات را که پیش از این با ۱۵۰ میلیون یورو در اختیار بارسلونا بود، شکسته شد.

آنخل دی‌ماریا که شماره «۷» شیاطین سرخ را به خود اختصاص داد، به سایت رسمی باشگاه منچستریونایتد گفت: فن‌خال مربی فوق‌العاده‌ای است و این موضوع را با موفقیت‌هایی که از خود بر جای گذاشته به اثبات رسانده است. تحت‌تأثیر دیدگاه و هدف‌گذاری تمامی اعضای این باشگاه برای بازگشت به اوج، جایی که به آن تعلق دارد، قرار گرفته‌ام. اکنون بی‌صبرانه منتظر شروع کار با منچستریونایتد هستم.

وی افزود: از اینکه به منچستریونایتد ملحق شدم، واقعاً خوشحالم. به طور کلی از بودن در اسپانیا لذت بردم، جایی که چندین باشگاه خواهان به خدمت گرفتنم بودند ولی منچستریونایتد تنها باشگاهی بود که ترجیح دادم به خاطرش از رئال جدا شوم.

دی‌ماریا در هفته سوم لیگ برتر انگلیس می‌تواند در دیدار خارج از خانه شیاطین سرخ در خانه برنلی به میدان برود.

برچسب‌ها: دی ماریا منچستر یونایتد رئال مادرید نقل و انتقالات آنخل دی ماریا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

16 2

458 چایکاران1393/06/05

پادشاهی تبریز: بیان شرکت کنین لینک

5 شهریور (21:39)


5 شهریور (12:48)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi