خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پاریس سنت ژرمن
اتحاد پاریس سنت ژرمن
21
3,111

دی ماریا هم چنان منتظر پیشنهاد پاریس سن ژرمن است

دی ماریا هم چنان منتظر پیشنهاد پاریس سن ژرمن است
دی ماریا هم چنان منتظر پیشنهاد باشگاه پی اس جی مانده و به همین دلیل هنوز جوابی به پیشنهاد منچستر یونایتد نداده است.

ناصر الخلیفه اعلام کرده بود که از خرید دی ماریا منصرف شده است، اما هم اینک سایت ال موندو ادعا می کند روز گذشته فلورنتینو پرز به پاریس سفر کرده است تا در مورد برخی مسائل اقتصادی و البته انتقال دی ماریا صحبت کند. موردی که مطبوعات فرانسوی در روزهای آینده به آن اشاره خواهند کرد؛ گفته می شود کلید حل ماجرای دی ماریا، فروش لاوتزی به آرسنال است که تقریبا قطعی به نظر می رسد.

پاریس سن ژرمن به رئال مادرید اعلام خواهد کرد که بیش از ۶۵ میلیون یورو برای دی ماریا پرداخت نخواهد کرد و منتظر پاسخ پرز خواهد ماند. آنخلیتو هم چنان در انتظار توافق با پی اس جی در روزهای آینده می باشد. منچستر یونایتد نیز چندین بار به او پیشنهاد داده است اما به نظر می رسد بازیکن آرژانتینی مایل نیست به یونایتد ملحق شود و هنوز منتظر حرکتی از سوی باشگاه فرانسوی مانده است.

تیم لیگ برتری حقوق و دستمزد سالانه کمتری به دی ماریا می دهد، و ۶۰ میلیون یورو نیز به باشگاه رئال مادرید. فن خال نیز اعلام کرده که به دی ماریا علاقمند است و یونایتد در تلاش است که به یک شکلی این بازیکن را متقاعد نماید تا به انگلیس برود.

در همین حال، کارلو آنجلوتی منتظر است که معجزه ای رخ دهد، اما ماندن دی ماریا در مادرید غیر ممکن به نظر می رسد. روشن است که او قصد دارد سانتیاگو برنابئو را ترک کند.

برچسب‌ها: وضعیت انتقال انخل دی ماریا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 2

158 لس آنجلس1393/05/31

ناژرمن: منم همین طور فکر می کنم

1 شهریور (09:21)


لس آنجلس: فک نکنم دوباره پیشنهاد بدن

31 مرداد (21:03)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi