خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,187

خواجه وند: پولادي بازيکن پرسپوليس است

خواجه وند: پولادي بازيکن پرسپوليس است
مهدی خواجه وند سخنگوی باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با "مستر90" در مورد جدایی مهرداد پولادی و خبر ثبت قرارداد او با باشگاه الشحانیه قطر بیان کرد: مشخصا عرض می‌ کنم مهرداد پولادی بازیکن باشگاه پرسپولیس محسوب می‌ شود و با این باشگاه قرارداد دارد و موضع باشگاه نسبت به این مدافع همانی هست که قبلا بود. انتظار ما این است که مهرداد پولادی به عنوان یک بازیکن حرفه ای در این شرایط سخت و حساس بیاید و کمک حال تیم باشد. اما اینکه بدون اعلام قبلی با باشگاه بزرگی چون پرسپولیس اینگونه برخورد شود به نظرم چندان حرفه ای و درست نبود.

خواجه وند در مورد اینکه پولادی قطعا برای حضور در هر تیمی نیاز به آی تی سی دارد و آیا باشگاه پرسپولیس مجوز بازی او را صادر خواهد کرد یا نه افزود: من واقعا از نگاه این بازیکن و مشاوره هایی که به ایشان شده تعجب می‌ کنم، موضوع کاملا ساده است که فوتبال قوانین و راهکارهای مشخصی را برای آن در نظر گرفته است. باشگاه ما مدعی است که پولادی با ما قرارداد دارد و آقای پولادی مدعی است که این قرارداد به پایان رسیده است. عرف فوتبال این است که طرفین دور میز مذاکره بنشینند، صحبت کنند و از حق خود دفاع کنند. به هر حال بازیکن فکر می‌ کنند قابلیت حق فسخ دارد و توجیه مدیریت این است که او یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد. همه این ها حل شدنی است به شرطی که مذاکره صورت بگیرد.
سخنگوی باشگاه پرسپولیس در مورد اقدام بعدی باشگاه گفت: به هر حال ما باید از منافع باشگاه دفاع کنیم، مشخصا فدراسیون فوتبال و به تمام مراجع ذیربط اعلام شده که مهرداد پولادی بازیکن باشگاه پرسپولیس است از این رو قصد داریم از طریق مراجع قانونی و انضباطی این انتقال را مورد بررسی قرار دهیم.

خواجه وند در مورد عدم نتیجه گیری پرسپولیس و اینکه در این هیات مدیره و در کل در باشگاه پرسپولیس چه کسی قرار است نتایج علی دایی را به عنوان چهره ای فنی و قابل قبول زیرذره بین قرار دهد گفت: به هر حال این یک واقعیت است که آقای دایی به عنوان سرمربی تیم بیشتر از هر کسی نسبت به نتایج پرسپولیس وسواس و حساسیت دارد و او باز هم بیشتر از هر کسی دوست دارد تیمش نتیجه بگیرد. البته ما در هیات مدیره آقای زادمهر را داریم که چهره ای قابل قبول است و قطعا از نظرات ایشان استفاده می‌ کنیم. ضمن اینکه باشگاه هم کمیته فنی دارد و هم افراد فنی قابل اعتماد که در مورد نتایج تیم و آنچه در زمین پیاده می‌ شود با آنها مشورت کند اما در حال حاضر باشگاه پرسپولیس و هیات مدیره و همچنین مدیرعامل باشگاه کماکان و با قاطعیت از آقای دایی حمایت خواهد کرد و یقین داریم با توجه به توانایی های ایشان و پتانسیل جوانی که در تیم وجود دارد پرسپولیس قطعا از این شرایط خارج شده و شرایط بهتری پیدا خواهد کرد.

برچسب‌ها: مهرداد پولادی پرسپولیس فوتبال بازیکنان پرسپولیس قرارداد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

49 6

488 بارسلون و رئال1393/05/31

پارس ایران.: باشگاه باید ازش حمایت کنه چون پرسپولیسی هست یادمون رفت چه جوری اومد پرسپولیس کمک کنید به

9 خرداد (11:27)


Asin: رفت قطربابا کجایین !قطر همه ی بازیکنای مارو داره میبره............

31 مرداد (14:20)


..بلژیک.: باید پرسپولیس کاری کنه فوتبالش نابود شه

31 مرداد (14:14)


پاسارگاد 52: باشگاه باید برش گردونه بشینه سر نیمکت ک هم خارجیا رو از دست بده هم تیم ملی تا ادم بشه

31 مرداد (14:08)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi