خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

فردیناند: یونایتد قهرمان لیگ برتر خواهد شد

فردیناند: یونایتد قهرمان لیگ برتر خواهد شد
ریو فردیناند تیم سابقش را قهرمان این فصل لیگ برتر می داند.
به گزارش وبسایت نود، با وجود شروع ضعیف در این فصل از لیگ برتر، اما فردیناند معتقد است این یونایتد خواهد بود که در پایان فصل، جام لیگ برتر را بالای سر خواهد برد. او در این مورد گفت :
" من از قهرمانی یونایتد حمایت خواهم کرد، آنها قهرمان خواهند شد. مربی بزرگی دارند و رونی نیز انتخاب خوبی برای کاپیتانی است. در دهمین سالش در باشگاه حضور دارد و این فصل آقای گل لیگ برتر خواهد شد، قطعا آنها نیاز دارند که بهترین بازیکنانشان در فرم عالی خودشان باشند. فصل قبل فنپرسی مدت زیادی مصدوم بود و بازی های زیادی را از دست داد."

" از نظر من چلسی و آرسنال و لیورپول شانس قهرمانی ندارند. قهرمانی چلسی را نمیتوانم تصور کنم. آرسنال نیز تمام بازیکنانش در کنار هم خوب گنجانده و تجهیز نشده اند تا تیم برای قهرمانی بسته شود. در مورد لیورپول نیز مسئله این است که بسیاری از بازیکنان آنها، تجربه حضور در لیگ قهرمانان را ندارند و آنها باید محیط جدیدی را در کنار لیگ برتر تجربه کنند. آنها تجربه حجم زیادی از بازی ها در طول یک فصل را ندارند"

برچسب‌ها: فردیناند قهرمانی لیگ برتر منچستریونایتد منچستر مدافع لیگ برتر انگلیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

33 1

424 عقرب20141393/05/29

کلونی: امیدوارم که دوباره به اوج بر کردیم

31 مرداد (00:33)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi