خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,187

تصمیم گیری در مورد محرومیت سه ماهه صادقیان

تصمیم گیری در مورد محرومیت سه ماهه صادقیان
رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال از بررسی پرونده اعتراض پرسپولیس به محرومیت صادقیان در یکشنبه آینده خبرخواهد دادعلیرضا صالحی در مورد اعتراض باشگاه پرسپولیس به محرومیت سه ماهه پیام صادقیان، گفت: هنوز پرونده این اعتراض به کمیته استیناف نرسیده است و نیم ساعت پیش هم که من با کمیته استیناف تماس گرفتند گفتند پرونده اعتراض باشگاه پرسپولیس به دست مان نرسیده است. به هر حال اگر پرسپولیس به این پرونده اعتراض کرده باشد این اعتراض ابتدا در کمیته انضباطی ثبت می شود. بنابراین باید از کمیته انضباطی پیگری شوید تا مشخص شود که پرسپولیس اعتراض کرده یا نه.
وی در مورد اینکه در رسانه ها اعلام شده که پرسپولیس به محرومیت سه ماهه پیام صادقیان اعتراض کرده و چه زمانی به این پرونده رسیدگی می کنید، گفت: اگر پرسپولیس به رای اعتراض کرده باشد و پرونده به دست ما برسد یکشنبه آینده به این پرونده هم رسیدگی می کنیم. البته چهار پنج پرونده دیگر هم داریم ولی اگر فرصت بشود به احتمال زیاد به این پرونده رسیدگی می کنیم و حتی امکان صدور رای در همان یکشنبه هم هست مگر اینکه بررسی پرونده زیاد طول بکشد که به جلسه دیگری موکول شود.

برچسب‌ها: صادقیان محرومیت پرسپولیس کمیته انضباطی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

35 8

463 غلغه ها1393/05/28

Asin: چی سده؟

3 شهریور (10:12)


☠nightmare☠: جالبه

29 مرداد (10:45)


چمپیون کلاب: امیدوارم شرایط یه جوری باشه که ژیام به جام ملتها برسه.

29 مرداد (00:45)


پررسپوولیس: هرکی بازیکن میخوادپیام بده

28 مرداد (22:26)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi