خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,216

پیش بازی بنیادکار-پرسپولیس: سرخپوشان به دنبال طلسم شکنی

پیش بازی بنیادکار-پرسپولیس: سرخپوشان به دنبال طلسم شکنی
در دومین هفته از فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا، دو تیم بنیادکار ازبکستان و پرسپولیس ایران، به قضاوت جیم دانگ کیم کره ای به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

مکان و زمان بازی: استادیوم جار شهر تاشکند / سه شنبه 1393/12/12 ساعت 16:30

بنیادکار ازبکستان

سرگئی لوشان و شاگردانش بعد از کسب یک تساوی ارزشمند در زمین تیم النصر عربستان، حالا در صدد کسب سه امتیاز خانگی در برابر پرسپولیس هستند.

بنیادکار که بی شک بهترین و محبوبترین تیم کشور ازبکستان است، به مانند فصول قبل، در این فصل نیز جزو تیم های قدرتمند منطقه غرب لیگ قهرمانان آسیا محسوب می شود، تیمی که چندین بازیکن ملی پوش ازبک را در اختیار دارد و از بازیکنان باتجربه خارجی مانند سمیر بکریچ بوسنیایی و ساتو مینور ژاپنی بهره می برد، البته بنیادکار بعد از اینکه فصل گذشته در لیگ ازبکستان نتوانست جزو سه تیم اول قرار بگیرد، راهی مرحله پلی آف شد و در این مرحله توانست با شکست دادن تیم قدرتمند الجزیره امارات، راهی دور گروهی شود.
سرگئی لوشان سرمربی 41 ساله بنیادکار، خودش سابقه بازی در این تیم را دارد و بعد از اینکه سالها در تیمهای مختلف روسی بازی کرد، دوران حرفه ای خود را در بنیادکار به اتمام رساند و سپس با در اختیار گرفتن تیم زیر 19 ساله های بنیادکار، وارد دنیای مربیگری شد و از تابستان گذشته به عنوان سرمربی تیم بزرگسالان این باشگاه انتخاب شد.

بنیادکار از سال 2008 به طور متوالی در لیگ قهرمانان حضور داشته است و در این مدت دوبار موفق شده است به جمع 4 تیم پایانی راه پیدا کند.

پرسپولیس ایران

سرخپوشان تهرانی علیرغم چیزی که همگان تصور می کردند، شروعی رویایی و فوق العاده را در لیگ قهرمانان داشتند و توانستند در اولین بازی خود، تیم قدرتمند و متمول لخویا را با سه گل در هم بکوبند تا حالا با روحیه ای مضاعف به مصاف رقیب ازبکستانی خود بروند.

پرسپولیس که در این فصل از رقابتهای داخلی لیگ برتر، شرایط بسیار بدی را داشته است و همواره کانون حواشی مختلفی بوده است، با ذهنیتی متفاوت پای به لیگ قهرمانان گذاشته و بعد از کسب سه امتیاز شیرین در بازی اول که با ارائه یک بازی بسیار خوب به دست آمد، حالا به دنبال این است که در بازی بسیار حساس و سخت خود مقابل بنیادکار نیز دست پر میدان را ترک کند.

حمید درخشان سرمربی پرسپولیس که بعد از پیروزی تیمش مقابل لخویا، کمی از فشار انتقادها نسبت به عملکرد وی کاسته شده است، به احتمال فراوان برای دیدار فردا دست به ترکیب اصلی تیم خود نخواهد زد و یازده بازیکن اصلی سرخپوشان در بازی مقابل بنیادکار، همان هایی خواهند بود که در هفته اول برابر لخویا به میدان رفتند. البته گفته می شود که امید عالیشاه وینگر چپ پرسپولیس دارای مصدومیتی جزئی است که در صورتی که این بازیکن نتواند برای تیمش به میدان برود، احتمال قریب به یقین پیام صادقیان جایگزین وی خواهد شد.
زوج خط میانی سرخپوشان متشکل از محمد نوری و فرناندو گابریل که در دو سه بازی اخیر عملکرد خیلی خوبی را داشته اند، قطعاً در بازی فردا می توانند نقشی ویژه و تایین کننده در سرنوشت تیمشان داشته باشند و در صورتی که این دو بازیکن بتوانند وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند، کادر فنی پرسپولیس می تواند نسبت به کسب امتیاز در این بازی سخت امیداوار باشد.

با توجه به دو شکست نفت تهران و تراکتورسازی تبریز در خاک ازبکستان مقابل حریفان ازبک خود در هفته اول لیگ قهرمانان، می توان گفت که بازی در زمین تیم های ازبکستانی تبدیل به یک چالش سخت برای ایرانی ها شده است و در صورتی که پرسپولیس بتواند حتی یک امتیاز از این دیدار سخت خارج از خانه کسب کند، دست به کار بزرگی زده است، دیداری که در یک هوای سرد و در مقابل دیدگان هواداران متعصب بنیادکار برگزار خواهد شد.

حمیدرضا علی عسگر و محمد عباس زاده دو بازیکن مصدوم پرسپولیس هستند که همراه تیم به ازبکستان نرفته اند و در این بازی غایب خواهند بود.

نکات آماری

این دو تیم تاکنون سه بار در مقابل یکدیگر قرار گرفته اند که در این مصاف ها، دو برد سهم بنیاد کار بوده است و یک بازی نیز با تساوی به پایان رسیده است.

بازی فردا، دومین بازی دو تیم در ورزشگاه بنیادکار خواهد بود، بازی قبلی دو تیم در این استادیوم در سال 2011، با حساب 0-0 مساوی به پایان رسید.

ترکیب احتمالی پرسپولیس ایران:

سوشا مکانی، محسن بنگر، مایکل اومانا، علیرضا نورمحمدی، بابک حاتمی، محمد نوری (کاپیتان)، احمد نورالهی، امید عالیشاه، هادی نوروزی، فرناندو گابریل و مهدی طارمی.

برچسب‌ها: پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس بنیادکار ازبکستان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

11 1

668 جیلیوس1393/12/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi