خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پدیده
اتحاد پدیده
15
3,298

نظری: انشاالله حقیقی، بخشیده می شود

نظری: انشاالله حقیقی، بخشیده می شود
محمدمهدی نظری، بازیکن تیم پدیده مشهد راجع به مصدومیت خود گفت: در بازی با راه آهن دچار مصدومیت شده بودم، پس از بررسی مشخص شد که خداراشکر، یک کشیدگی خفیف بوده است که با فیزیوتراپی و کار با وزنه در حال از بین رفتن است و انشاالله به زودی به تمرینات گروهی تیم برمی گردم.

وی در رابطه با شرایط تیم عنوان کرد: آقای وطنخواه و مرزبان تمام تلاش خود را انجام می دهند که بتوانند تا قبل از بازی با تیم استقلال خوزستان به تیم پول برسانند و با این حرکت بازیکنان روحیه بگیرند. به هرحال این موضوع در مقطع کنونی باعث بالا رفتن روحیه و انگیزه بازیکنان می شود و دقیقا به همین دلیل مدیران دنبال حل کردن ماجرا هستند.

نظری در رابطه بازی با تیم استقلال خوزستان گفت: اول بگویم که همیشه از تیم های آقای ویسی بازی خوب دیدیم و بعد اینکه در مقطع کنونی آنها هم مانند ما دنبال امتیاز هستند، ما بازی های این تیم را دیدیم، آنها در چند بازی اخیر بسیار بدشانس بودند و اگر کمی شانس می آوردند می توانستند امتیازات بیشتری بگیرند.

وی در رابطه با منع شدن رضا حقیقی از حضور در تمرینات این تیم گفت: آن زمانی که این اتفاق افتاد من به دلیل مصدومیت شیراز بودم و نمی دانم چه اتفاقی افتاد که کادر فنی این نتیجه را گرفتند. اما باید بگویم من و رضا سالها با یکدیگر در فجر سپاسی هم بازی بودیم و بسیار با یکدیگر رفیقیم، وی بازیکن بسیار بزرگی است و حتما در شرایط فعلی به کار تیم می آید، من دیشب با رضا صحبت می کردم، بسیار از موضوع پیش آمده ناراحت بود، از صمیم قلب می خواهم آقایان مرزبان و وطنخواه در این زمینه تجدید نظر کنند، چرا که با توجه به حساسیت بازی های بعدی حضور رضا بسیار به کار تیم ما می آید.

نظری در پایان گفت: البته اخیرا با آقای مرزبان که صحبت می کردم و از خیلی مسائل حرف زدیم که به عنوان پایان صحبتهایم می گویم که انشاالله رضا به زودی بخشیده می شود.

برچسب‌ها: حقیقی نظری پدیده

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 1

130 پدیده مشهد791393/12/09

9 اسفند (19:14)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi