خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پدیده
اتحاد پدیده
15
3,298

سرپرست تیم پدیده: تمرینات از امروز با قدرت آغاز می‌شود

سرپرست تیم پدیده: تمرینات از امروز با قدرت آغاز می‌شود
سرپرست تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: از امروز تمرینات تیم بعد از استراحتی 3 روزه از سر گرفته خواهد شد.

سیدهاشم حسینی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه ورزشی پدیده خراسان اظهار داشت: بعد از بازی راه‌آهن به دلیل تعطیلی 2 هفته‌ای لیگ با صلاح‌ دید کادر فنی بازیکنان به استراحت 3 روزه رفتند و از امروز عصر دوباره تمرینات تیم در زمین دانشگاه فردوسی از سر گرفته خواهد شد. وی افزود: بچه‌ها آماده هستند تا خودشان را برای دیدار حساس هفته بیست و دوم مقابل استقلال خوزستان آماده کنند.

حسینی در خصوص وضعیت بازیکنان خارجی تیم خاطرنشان کرد: زوران کنجویچ بعد از استراحت به مشهد برگشته و امروز در تمرین حاضر خواهد بود اما ایگور پراهیچ و میلان یووانویچ به کشورشان رفتند و هنوز به ایران برنگشتند که در خصوص این دو بازیکن باشگاه تصمیم‌گیری خواهم کرد.

وی همچنین در خصوص برنامه پدیده در تعطیلات 2 هفته‌ای گفت: به طور یقین در این تعطیلات یک یا 2 بازی دوستانه خواهیم داشت. اما هنوز حریف تدارکاتی معلوم نیست و بازی با تیم فوتبال پیام وحدت نیز انجام نخواهد شد و در حال رایزنی هستیم تا بتوانیم با یکی از تیم های ابومسلم و یا سیاه جامگان بازی نماییم.

برچسب‌ها: سرپرست تیم پدیده پدیده تمرینات

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 1

100 سردار سورنا گرز1393/12/09

9 اسفند (19:08)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi