خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,350

پورعلی گنجی: لقمه بزرگ‌تر از دهانم برنداشتم

پورعلی گنجی: لقمه بزرگ‌تر از دهانم برنداشتم
مرتضی پورعلی‌گنجی ستاره جوان تیم ملی قرار است به تیم «تیان جین» چین انتقال پیدا کند.

صحبتهای وی را در ادامه بخوانید:
چرا با نفت به ازبكستان نرفتي؟
من به خاطر كارهاي ترانسفرم بايد مي‌ماندم ولي باور كنيد هر جايي كه باشم، دلم با نفت است. من براي پيشرفت فوتبالم ليگ چين را انتخاب كردم تا از اين ليگ به اروپا بروم.

عده‌اي از اين انتخاب تو انتقاد كرده‌اند.
اصلاً پرداختن به چنين مسائلي درست نيست. ليگ چين اصلاً ليگ ضعيفي نيست و من بابت اين حرف و حديث‌ها خيلي ناراحتم. من بايد پله‌پله پيشرفت كنم و يك‌دفعه كه نمي‌توانم به بوندس‌ليگا، كالچو و يا لاليگا برسم. براي رسيدن به ليگ‌هاي بزرگ اروپايي، ابتدا ليگ چين را انتخاب كردم. اروپا رفتن كار ساده‌اي نيست، با خيلي از بزرگان فوتبالي كه واقعاً قبول‌شان داشتم، مشورت كردم و تمامي آنها انتخاب ليگ چين را براي رسيدن به اروپا تأييد كردند. نمي‌خواستم لقمه بزرگ‌تر از دهانم بردارم و گفتم عجله نكنم.

در اينكه ليگ چين از ايران قوي‌تر است با تو هم‌عقيده‌ام.
شما ديديد كه چند سال پيش مارچلو ليپي مربي معروف ايتاليايي با يك تيم چيني قهرمان آسيا شد. الان هم آري ‌هان و چندين و چند مربي ديگر معروف اروپايي در ليگ چين مربيگري مي‌كنند. در ليگ چين بازيكنان معروف زيادي نظير دروگبا نيز حضور داشته‌اند. سرمايه‌گذاري عظيمي روي ليگ چين و فوتبالش انجام شده و چندين و چند بازيكن چيني از همين ليگ به اروپا رفته‌اند. حالا ما كدام يك از اين فاكتورها را در ليگ خودمان داريم؟! من ديگر از امكانات باشگاه‌ها و كار علمي فوتبال آنجا حرف نمي‌زنم.

اگر موفق نشدي چه؟
من بچه شمال هستم. در شمال به كسي كه مي‌خواهد دريا برود، توصيه مي‌كنند كه اگر شنا بلد نباشي غرق مي‌شوي. من هم در فوتبال چين هر چه دارم خرج خواهم كرد چون يك‌دفعه كه نمي‌توانم به قله برسم. من تلاشم را براي موفقيت خواهم كرد.

مي‌گويند پول خوبي هم از اين انتقال به تو مي‌رسد!
من به خاطر پول، ليگ چين را انتخاب نكردم. ضمن اين كه قرار نيست از اين ارقامي كه شايعه شده است، به من بدهند!

از سرنوشت شاهرودي و شيرمحمدي در چين خبر داري؟ شنيدي ايرانيان در چين چقدر مشكل براي زندگي و غذا دارند؟!
من براي همه فوتبالي‌ها احترام قائلم اما هر بازيكن روحيات و توانايي خودش را دارد. من نمي‌خواهم براي زندگي به چين بروم و قرارداد يك ساله بسته‌ام چون هدفم اروپاست. با بزرگاني چون مهدوي‌كيا هم مشورت كرده‌ام و همين كافي است. حالا خودتان در آينده مي‌بينيد كه از چين به اروپا مي‌روم.

برچسب‌ها: مرتضی پورعلی گنجی چین نفت تهران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

89 2

629 اتحاد مردمکده1393/12/07

بلبریونایتد: ایول داداش برو برو

7 اسفند (16:50)


علی دو دل: مرتضی کارت درسته.بهت ایمان دارم

7 اسفند (15:56)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi