خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,316

صحبت های مورینیو در مورد ونگر و فن خال

صحبت های مورینیو در مورد ونگر و فن خال
به گزارش سایت SkySports، آرسن ونگر از سال 1996 سرمربی آرسنال است و توانسته 5 جام حذفی و 3 قهرمانی لیگ برتر را کسب کند. بیشتر از این او توانسته تیم آرسنال را از ورزشگاه کوچک هایبری به استادیوم امارات انتقال دهد. با وجود انتقادات زیادی که از ونگر در سال های اخیر بوده کادر مدیریت باشگاه آرسنال به او وفادار بوده است. ژوزه مورینیو که در گذشته چند درگیری با سرمربی فرانسوی داشته می گوید تیم آرسنال در مرحله ای قرار دارد که ونگر باید از شرایط لذت ببرد و زودتر جام دیگری با این تیم کسب کند.

سرمربی پرتغالی در مورد ونگر می گوید: "او یک شغل رویایی دارد که همه ما می خواهیم داشته باشیم. فکر می کنم هر سرمربی داشته باد سال ها در یک تیم بماند، بخرد، بفروشد، تیم را از نو بسازد و آماده کسب موفقیت شود. بردن جام های متعدد در یک بازه زمانی باعث شده او اعتباری کسب کند که لیاقتش را دارد. او یک سرمربی فوق العاده است و در موقعیت عالی قرار دارد تا موفقیت کسب کند. وقتی به آنها و ترکیب و بازیکنانشان نگاه می کنم می گویم که آنها باید حتما ببرند."

سرمربی چلسی همچنین از لوئیز فن خال با وجود شروع سختی که داشته پشتیبانی می کند. مورینیو که قبلا در بارسلونا با فن خال همکاری داشته می گوید باید سرمربی هلندی با شرایط لیگ برتر وفق پیدا کند.

آقای خاص در مورد لوئیز فن خال می گوید: "او سرمربی برجسته ای است و این برای گفتن سخت نیست چرا که من او را می شناسم و او انسان فوق العاده ای است. او سال های زیادی را قبل از آمدن به لیگ برتر سرمربیگری کرده. همانقدر که یک بازیکن نیاز به زمان برای تطبیق با لیگ برتر دارد من فکر می کنم لوئیز فن خال هم نیازمند زمان برای تطبیق است. من فکر می کنم او زمان داشته باشد تا تیمش را از نو بسازد. آنها هنوز شانس این را دارند که قهرمان جام حذفی شوند و بین چهار تیم اول لیگ برتر قرار بگیرند. این کف نیازهای تیم بزرگی چون منچستر یونایتد است."

برچسب‌ها: یونایتد فن خال ونگر مورینیو صحبت های مورینیو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

26 0

474 اساتید اژدها1393/12/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi