خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,788

مگویان : بازی نکردن از تیم ملی دورم میکند

مگویان : بازی نکردن از تیم ملی دورم میکند
مدافع ارمني استقلال اعتقاد دارد گرفتن يک امتياز بازي گسترش فولاد در تبريز نتيجه بدي نيست و اين تيم همچنان مدعي درجه يک قهرماني است.

هرائل مگویان در مورد بازی ضعیف استقلال در بازی با گسترش فولاد به "مستر90" گفت: این موضوع یک دلیل روشن دارد. همیشه در نیم فصل دوم امتیاز گرفتن خیلی سخت می‌ شود چون تیم های بالای جدولی برای قهرمانی می‌ جنگند و تیم های بالای جدولی از جان مایه می‌ گذارند تا بازی را از دست ندهند و سقوط نکنند. گسترش فولاد تیمی است که برای باقی ماندن در لیگ‌برتر می‌ جنگند و شما دیدید که آنها چقدر عالی فوتبال بازی کردند. من باز هم می‌ گویم که از نظر من گرفتن یک امتیاز در چنین بازی ای اصلا کار راحتی نبود.

او در مورد اینکه در هفته ای که استقلال نتیجه نگرفت سایر تیم های مدعی لیگ هم نتوانستند پیروز شوند هم گفت: ما به این موضوع خیلی توجهی نداریم چون استقلال کار خودش را می‌ کند و اگر خودمان بتوانیم نتیجه بازی های پیش رو را بگیریم دیگر نیازی نداریم به نتایج سایر تیم ها فکر کنیم. این چیزی است که برای ما مهم است و بنابراین من فکر می‌کنم نیازی نیست که ما چشم به نتایج دیگر بدوزیم.

او اعتقاد دارد کسب 6 امتیاز در دو بازی آینده استقلال را صدرنشین لیگ‌برتر خواهد کرد: شما مطمئن باشید ما اگر نفت‌مسجدسلیمان و نفت‌تهران را در دو بازی پیش رو شکست دهیم، صدرنشین می‌ شویم و دیگر نیازی نداریم که به بازی های سایر تیم ها فکر کنیم. تمام صحبت های کادرفنی در این مدت هم پیرامون این مساله است.

مگویان که در سه بازی آخر استقلال نیمکت نشین بوده تایید می‌ کند که این روند از تیم‌ملی ارمنستان دورش می‌کند: من قبول دارم که وقتی در تیم باشگاهی ات بازی نکنی از تیم‌ملی دور می‌ شوی و دیگر سرمربی تو را به تیم‌ملی دعوت نمی‌ کند. اما من مصدومیت داشتم و بدشانسی ام این بود که در روزهایی که مصدوم بودم استقلال 3بازی در 9 روز برگزار کرد و بنابراین من خیلی نتوانستم در ترکیب ثابت تیم قرار بگیرم.

برچسب‌ها: مگویان استقلال تهران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

37 0

208 مهدی اس اس1393/12/03

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi