خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آلمان
اتحاد آلمان
2
44,703

کلوپ : شایسته پیروزی بودیم

کلوپ : شایسته پیروزی بودیم
دیشب دورتموند موفق شد با شکست اشتوتگارت در خارج از خانه، سومین پیروزی متوالی خود را به دست بیاورد.
سرمربی زنبورها پس از پیروزی جمعه شب 3-2 مقابل اشتوتگارت تاکید کرد که تیمش مستحق پیروزی بوده است. به گزارش fourfourtwo، شاگردان کلوپ با این پیروزی به رتبه دهم صعود کردند و 4 امتیاز با منطقه خطر فاصله گرفتند. کلوپ تیمش را شایسته این سه امتیاز می داند.

"من فکر می کنم که ما شایسته این پیروزی بودیم. به آمار هم نگاه کنید می بینید که ما 5 کرنر داشتیم و اشتوتگارت 2 کرنر. اما آن ها از هر دو کرنر به گل رسیدند. در اغلب اوقات ما خیلی خوب بازی کردیم. سعی کردیم که فشار زیادی روی حریف بیاوریم. این باعث شد که خیلی از توپ ها برای آن ها بی ثمر باشد و نتوانند به خوبی بازی کنند."

"تیم واکنش خوبی به تساوی نشان داد و گل خوبی برای 2-1 کردن بازی به ثمر رساند. در نیمه دوم ما ضد حمله های زیادی داشتیم که نتوانستیم از آن ها استفاده ای بکنیم. سپس در سوی دیگر اشتوتگارت به ما فرصت گل زدن داد و ما گل سوم را به ثمر رساندیم. پس از آن روی موقعیتی که به نظر من خوب دفاع نکردیم، کرنر بی جهتی دادیم و با یک ضربه سر، گل دوم را دریافت کردیم."

برچسب‌ها: یورگن کلوپ دورتموند اشتوتگارت

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

59 0

207 افتخار کلیبر1393/12/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi