خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار افغانستان
اتحاد افغانستان
13
2,197

شیران خراسان در ماه مارچ هشت پله صعود خواهند کرد

شیران خراسان در ماه مارچ هشت پله صعود خواهند کرد
تیم ملی فوتبال افغانستان در ماه مارچ ماه خوبی را در رده بندی فیفا خواهد داشت.

هر چند تیم ملی بعد از مسابقه دوستانه با پاکستان هیچ مسابقه ای نداشته، اما باز هم به دلیل ارزش بیشتر امتیازات اخیر افغانستان، شیران خراسان 8 پله در رده بندی این ماه فیفا صعود خواهند کرد.

افغانستان 22 امتیاز بیشتر کسب خواهد کرد و در میان تیم های آسیائی مقام 18 را خواهد داشت. این بدین معنی است که افغانستان در قرعه کشی مقدماتی جام جهانی که روز هفدهم ماه اپریل می شود محکم در گلدان سوم قرار خواهد داشت.

اگر افغانستان بتواند در مسابقه با قرغیزستان که به روز سوم 31 مارچ تنظیم شده به پیروزی برسد، احتمال اینکه افغانستان در ماه اپریل صعود خوبی داشته باشد و خود را به گلدان دوم مقدماتی جام جهانی برساند، نیز هست.

اگر همین رده بندی در ماه اپریل هم باقی بماند، افغانستان با مالدیو، فلسطین، تاجیکستان، ترکمنستان، کوریای شمالی، تایلند و لبنان در گلدان سوم قرار خواهد داشت. بدین معنی که افغانستان در مقدماتی جام جهانی با این هفت تیم هم گروه نخواهد شد.

در میان کشورهای جنوب آسیا باز هم مالدیو اول است و افغانستان در رتبه دوم قرار دارد. در حالیکه در مرکز آسیا، افغانستان از تاجیکستان سبقت می نماید و بعد از ایران و ازبکستان در مقام سوم قرار می گیرد.

فیفا رده بندی تیم های ملی را روز دوازدهم ماه مارچ نشر خواهد کرد.

برچسب‌ها: فوتبال افغانستان فوتبال در افغانستان تیم ملی افغانستان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

9 0

521 و اما فوتبال1393/12/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi