خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,346

توجیه عجیب غیبت تادئو دندان درد و مشکلات روحی

توجیه عجیب غیبت تادئو دندان درد و مشکلات روحی
پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در حالی مهاجم برزیلی این تیم را برای بازی با صبای قم در فهرست 18 نفره قرار نداده که توجیه عجیبی برای کنار گذاشتن این مهاجم داشت!

بعد از پیوستن پر سر و صدای «تادئو» مهاجم برزیلی به پرسپولیس و اضافه وزن این مهاجم، حمید درخشان اعلام کرد که این بازیکن قطعا در تعطیلات 50 روزه به آمادگی کامل می‌رسد و هواداران نباید نگران این موضوع باشند.

بعد از این تعطیلات، تادئو برای پرسپولیس در دیدار با ذوب آهن و ملوان به میدان رفت ولی از عملکردش در همان بازی اول برابر ذوب‌آهن مشخص بود که وی تا آمادگی کامل فاصله زیادی دارد و درخشان در انتخاب این بازیکن برای تیمش اشتباه کرده است. هرچند سرمربی پرسپولیس حاضر به قبول چنین مساله‌ای نبود و از پذیرفتن انتقادات خودداری می‌کرد.

با این حال وقتی فهرست 18 نفره بازیکنان پرسپولیس برای بازی با صبا اعلام شد، تادئوی برزیلی در آن قرار نداشت تا درخشان نارضایتی خود را از عملکرد این مهاجم برزیلی نشان بدهد. البته نکته عجیب اینکه سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس با صبا، دلایل عجیبی را برای غیبت تادئو عنوان کرد.

وی در این نشست در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر مبنی بر غیبت تادئو در بازی با صبای قم، گفت: تادئو دندان درد دارد، ضمن اینکه به خاطر دوری از خانواده دچار مشکلات روحی روانی شده زیرا این بازیکن به شدت به خانواده‌اش وابسته است، به همین منظور به وی در این بازی استراحت دادیم.

مشخص نیست مشکل بازیکنی که دندان درد دارد یا به واسطه دوری از خانواده‌اش دچار مشکلات روحی و روانی شده، چطور قرار است با قرار نگرفتن در فهرست 18 نفره یک بازی حل شود!

برچسب‌ها: تادئو پرسپولیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

53 4

351 شهرداری کاشمر1393/11/29

زورآبادی ها: این تادئو قبلا چه غلطی کرده و درخشان کجا دیدتش که گفته بیاد اینجا؟

3 اسفند (22:46)


ستارگان سرخ.: شاهین شریفی قدرت 326 هوتن بزرگی قدرت 335 ارس امینیان قدرت 344 آریان ملکی قدرت 338 در لیست فروش

30 بهمن (09:30)


ارتش سرخ6666: این اگه سرمربی بود 5 تا تیم نمی برد دسته یک

29 بهمن (20:12)


مغانپارساباد: پورداد حقانی در لیست فروش

29 بهمن (19:53)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi