خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,118

پاکو : متوقف کردن مسی ، نیمار و سوارز غیر ممکن است

پاکو : متوقف کردن مسی ، نیمار و سوارز غیر ممکن است
اختصاصی / سرمربی تیم فوتبال رایو وایکانو به ستایش از لوییس انریکه پرداخته و همچنین در مورد مثلث تهاجمی بارسلونا نیز صحبت کرده است .
پاکو در مصاحبه ی اخیر خود در مقابل میکروفون اسپورت کاتالونیا در مورد 11 پیروزی متوالی بارسا و دوران اوج این تیم نیز سخن گفت . وی گفت : در حال حاضر دو سوال وجود دارد ، اول اینکه ار بارسلونا به همین روند رو به رشد ادامه دهد و دوم اینکه اگر رئال مادرید بدتر از قبل ادامه دهد بارسلونا دو جام قهرمانی در لالیگا و کوپا دل ری را به خانه خواهد برد .
پاکو خیمز سپس به تمجید از لوییس انریکه پرداخت و او را مربی بزرگ توصیف کرد و انتقادات و صحبت های بعد از باخت مقابل سوسیداد در آنوئتا را ناعادلانه خواند . وی گفت : لوییس انریکه سرمربی و شخصیتی بزرگی برای من بیش از توصیف با کلمات دارد . در ماه های اخیر صحبت های زیادی شده است که به نظر من ناعادلانه است چرا که لوییس انریکه بزرگ هست و خواهد بود .
پاکو خیمز در ادامه در مورد مثلث هجومی بارسلونا نیز گفت : به نظر من نمی توان مسی ، سوارز و نیمار را از کار انداخت . آنها عالی هستند ، بازی ها را پیروز می شوند و به خوبی کارشان را انجام می دهند . شما می توانید از تماشای آنها لذت ببرید .

برچسب‌ها: مسی نیمار سوارس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

13 1

374 آث‌ میلان‌1393/11/28

29 بهمن (16:47)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi