خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

بوفون: جنجالی که به راه افتاد واقعاً عجیب بود

بوفون: جنجالی که به راه افتاد واقعاً عجیب بود
به گزارش مستر90، جان لوئیجی بوفون در واکنش به ادعای اخیر باشگاه میلان در خصوص دستکاری و گزینشی پخش شدن تصاویر صحنه‌های بازی‌های خانگی یوونتوس در ورزشگاه این تیم، به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: عالی بود. میلانی‌ها بر سر ماجرایی جنجال به راه انداختند که هیچ اشتباهی در آن وجود نداشت. تنها اشتباه داوری که در بازی ما و میلان صورت گرفت، ضربه کرنری بود که منجر به گل میلان شد، در حالی که اصلاً کرنری وجود نداشت. من اما ندیدم که کسی به این موضوع توجهی داشته باشد.

وی ادامه داد: جنجالی که به راه افتاد واقعاً عجیب بود، یکی از آن جنجال‌هایی که نظیرش را فقط می‌توان در فوتبال ایتالیا دید. این اتفاق می‌تواند به شما برای شناخت ماهیت فوتبال ما کمک کند، ماهیتی که در آن جنجال‌سازی و اعتراض به هر چیز یک رسم است.

بوفون عنوان کرد: از آن بدتر این است که ما می‌توانیم در مورد چیزهایی جنجال‌سازی کنیم که در سلامت آنها جای هیچ شک و شبهه‌ای نیست. به نظر من این اتفاق شایستگی و قدرت برتری یوونتوس در بازی‌ برابر میلان را بیشتر کرد چون زمانی که کار به اینجا می‌رسد شما می‌فهمید که پشت همه این چیزها یک دلیل وجود دارد.

پیروزی یوونتوس برابر میلان، بانوی پیر را با حاشیه امنیتی 7 امتیازی در صدر جدول رده‌بندی رقابت‌ها حفظ و این تیم را به کسب چهارمین قهرمانی متوالی‌اش در سری A نزدیک‌تر کرد.

برچسب‌ها: بوفون جان لوئیجی بوفون میلان یوونتوس جنجالی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

12 1

318 ارتش یوونتوس1393/11/25

پرشین شمال: مرسی بوفون ستاره ی گرفته شدتون رو با جنگجویی ژس بگیرین .به امید قهرمانی بیانکونری ها

25 بهمن (22:27)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi