خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایتالیا
اتحاد ایتالیا
6
10,467

باشگاه میلان به تایلندیها فروخته می شود

باشگاه میلان به تایلندیها فروخته می شود
بر اساس گزارشات امروز رسانه های کشور ایتالیا، گروهی سرمایه گذار تایلندی، پیشنهادی 1 بیلیون یورویی برای خرید باشگاه میلان به سیلویو برلوسکنی مالک این باشگاه ارائه کرده اند.
بر اساس گزارش لارپابلیکا، در حالی که پیش بینی می شود 30 درصد از سهام این باشگاه ارزشی 300 میلیون یورویی داشته باشد، پیش بینی می شود که این گروه تایلندی با ارائه پیشنهادی 1 بیلیون یورویی، سهام کامل باشگاه را خریداری کنند.

اگرچه گفته می شود، قرار است انتقال کامل قدرت به گروه تایلندی طی سه سال انجام شود و این گروه سرمایه گذار در ساخت استادیوم جدید نیز سهیم نخواهد بود.

بر اساس همین گزارش، در صورت فروش باشگاه میلان به این گروه تایلندی، برلوسکنی به مانند موراتی، مالک افتخاری باشگاه میلان باقی خواهد ماند.

هفته آینده، بیست و نهمین سالگرد، ریاست برلوسکنی بر باشگاه میلان خواهد بود، برلوسکنی 29 سال قبل، در آستانه ورشکستگی باشگاه میلان را نجات داد.

برچسب‌ها: اث میلان ایتالیا سری آ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 1

179 اس اس اینتر1393/11/25

آث میلان کالچو: تیمم فروشی دارای بازیکنای ایرانی جوان و فوق قدرتمند همچنین دارای بازیکنان استعداد 4-امتیاز+2100 و16 الماس

18 اسفند (02:43)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi