خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,223

چند دلیل برای بازگشت رئال به اوج

چند دلیل برای بازگشت رئال به اوج
رئال مادرید فارسی : رئال مادرید در حال حاضر فاصله زیادی با رئال نیم فصل اول دارد که علت اصلی آن مصدومیت ها و خستگی بیش از حد تیم است .

اما نباید فراموش کرد که هنوز زمان زیادی تا پایان فصل باقی مانده است و رئال مادرید می تواند در هفته های آتی ورق را برگرداند .

بازگشت مودریچ
یکی از اصلی ترین دلایل ناکامی های اخیر رئال مادرید و افت مشهود تیم نبود لوکامودریچ است . هافبک کروات رئال مادرید نقش مهمی در برقراری سیستم تعادلی کارلو آنچلوتی دارد . رئال در نبود لوکا مودریچ طراوت همیشگی را ندارد و به مراتب نسبت به نیم فصل اول ضعیفتر کار می کند . به هر حال به نظر می رسد که دوره فقدان مودریچ به سر رسیده باشد و کم کم باید آماده باشیم تا دوباره شاهد درخشش زوج جادوئی کروس و مودریچ در میانه میدان باشیم .

نیمه پر لیوان
باخت به اتلتیکو مادرید یک زنگ خطر بزرگ برای کارلو آنچلوتی بود . شاید این باخت با 10 برد پیاپی در لالیگا به دست فراموشی سپرده شود اما در لیگ قهرمانان اروپا چنین اشتباهاتی یعنی از دست رفتن جام قهرمانی . نیمه پر لیوان را هم باید در نظر گرفت ، رئال هنوز صدرنشین است و احتمالا غرور ناشی از فتح جام باشگاه های جهان را کنار می گذارد و با رفع نقطه ضعف های خود به کارش در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا ادامه می دهد .

کریستیانو رونالدو
رونالدو فوتبالیست جاه طلبی است که هیچوقت از فتح عناوین و گلزنی خسته نمی شود . لازم نیست که رونالدو توسط مطبوعات و یا هواداران به باد انتقاد گرفته شد . مسلما رونالدو جاه طلب اولین نفری است که از خودش انتقاد می کند . رونالدو در سال 2015 به هیچ عنوان عملکرد قابل قبولی نداشته است اما او با روحیه رونالدوئی برای توپ طلای چهارم درخشش را آغاز خواهد کرد .

بازگشت مصدومین
په په از این هفته تمرینات گروهی را آغاز می کند و محرومیت مارسلو نیز به پایان می رسد . علاوه بر این دو همانطور که گفته شد بازگشت مودریچ نیز نزدیک است . مسلما رئال مادرید با این بازیکان تصویر دیگری از خود ارائه خواهد کرد و انتظارات هواداران را برآورده می کند .

برچسب‌ها: رئال مادرید اوج

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

69 8

624 جادوگر ایرانی1393/11/20

رئال سوسیداد م: بازیکن واسه فروش بذارید که حداقل لایق نگاه کردن باشه چیه معلول میذارید

20 بهمن (15:05)


20 بهمن (14:07)


منتخب2022: بابا انتقاد بدید اینجا که بازار بورس و فروش نیت میاید تبلیغ بازیکنان چرت و ضعیفتون رو میکنید

20 بهمن (13:47)


پسر خداوند: رئال یعنی قهرمان

20 بهمن (11:41)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi