خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار شالکه
اتحاد شالکه
43
247

پیش بازی شالکه 04 - بروسیا مونشن گلادباخ

پیش بازی شالکه 04 - بروسیا مونشن گلادباخ
به خاطر مصدومیت رالف فارمان و فابیان گیفر، به احتمال قریب به یقین شاهد حضور تیمون ولنرویثر در درون دروازه خواهیم بود. از سوی دیگر، به دلیل آنکه دنیس آئوگو هنوز به آمادگی مطلوب نرسیده، ممکن است بار دیگر شاهد حضور کریستین فوکس در جناح چپ باشیم. سیدنی سم نیز به احتمال زیاد به همراه اریک ماکسیم چوپو-موتینگ زوج خط حمله شالکه را تشکیل خواهد داد.

گلادباخ دو بازی اخیر خود را برده و در حال حاضر از ثبات بسیار بالایی برخوردار است. آن ها در بازی قبلی خود به تنی چند از بازیکنان خود استراحت دادند و در این بازی مطمئناً به دنبال تحکیم جایگاه سوم خود خواهند بود.

در قلب خط دفاعی، شاهد رقابت مارتین اشترانتسل و روئل بروورز برای حضور در ترکیب اصلی هستیم. علاوه بر این، در سمت چپ خط دفاعی هم الوارو دومینگز و هم اوسکار وندت از شانس حضور از ابتدا برخوردار هستند. در آخر نیز به احتمال بسیار زیاد، رافائل به جای ثورگان هازارد در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت.

انتظار داریم که این بازی با شدت و فشار بالایی برگزار شده و شاهد موقعیت های گل زنی فراوانی بر روی هر دروازه باشیم.

برچسب‌ها: شالکه بروسیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

147 طآووس طلآیی1393/11/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi