خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پدیده
اتحاد پدیده
15
3,298

فینال زودرس؛ جوانان پدیده میهمان فولاد در خوزستان

فینال زودرس؛ جوانان پدیده میهمان فولاد در خوزستان
دو تیم فوتبال جوانان پدیده خراسان و فولاد خوزستان در دیداری فینال‌گونه به مصاف هم می‌روند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه ورزشی پدیده خراسان شاگردان علی پوررمضان در شرایطی امروز از ساعت 14 در زمین اختصاصی فولاد به مصاف این حریف می‌روند که شرایط دو تیم در جدول بر حساسیت‌های این بازی می‌افزاید. جوانان پدیده بعد از برد ارزشمند 2 بر یک مقابل مس کرمان هفته گذشته حالا با 22 امتیاز در صدر جدول قرار دارند. البته شکست عجیب و غریب 4 بر صفر فولاد خوزستان مهم‌ترین تعقیب کننده پدیده در دیدار هفته گذشته مقابل گهر دورود سبب شد تا حالا فولادی‌ها به رده سوم بروند و این سپاهان باشد که با 21 امتیاز به مکان دوم جدول بیاید.

پدیده‌ای‌ها در شرایطی آخرین دیدار نیم فصل اول را مقابل فولاد خوزستان در اهواز برگزار می‌کنند و به زعم بسیاری از کارشناسان دیدار برگشت این دو تیم در مشهد که آخرین بازی فصل خواهد بود می‌تواند تکلیف قهرمان را مشخص کند.

در سایر دیدارهای هفته یازدهم دو تیم مس کرمان و رفسنجان در دربی کرمان با یکدیگر پیکار خواهند کرد. تراکتورسازی که هفته گذشته اولین برد خود را به دست آورد میزبان فجرشهید سپاسی خواهد بود. سپاهان که با چراغ خاموش تا پله دوم جدول بالا آمده است میزبان گهر دورود شگفتی‌ساز هفته دهم است. ذوب آهن با صنعت نفت بازی دارد و بالاخره دربی اهواز بین نفت این شهر و استقلال برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها: جوانان پدیده فولاد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

10 0

316 لیورپول کلوپ1393/11/06

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi