خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,227

کوردوبا 1-2 رئال مادرید؛ پیروزی سخت در شب اخراج رونالدو

کوردوبا 1-2 رئال مادرید؛ پیروزی سخت در شب اخراج رونالدو
دو تیم رئال مادرید و کوردوبا از هفته بیستم رقابت های لالیگا به مصاف هم رفتند که در نهایت جدال تیم های صدرنشین و چهاردهم جدول با نتیجه 1-2 به سود شاگردان آنچلوتی به پایان رسید.
شــرح بازی
دو تیم رئال مادرید و کوردوبا از اولین بازی نیم فصل دوم رقابت های لالیگا در ورزشگاه نوو آرکانخل مقابل دیدگان 21,550 تماشاگر و با قضاوت آقای الخاندرو خوزه هرناندز هرناندز به مصاف هم رفتند. لوس بلانکوس تنها 3 بار در کوردوبا به پیروز رسیده اند (از 8 بازی) و 43 سال از آخرین جدال دو تیم در این ورزشگاه می گذرد.

در این دیدار نیز بازی خیلی زود با اتفاقی جنجالی آغاز شد؛ ضربه بازیکن کوردوبا در داخل محوطه به دست راموس برخورد کرد تا داور نقطه پنالتی را در همان دقیقه '2 اعلام کرد تا نبیل گیلاس دروزاه کاسیاس را باز کند. بعد از این گل مادریدی ها کاملاً جلو کشیدند و برای جبران این شوک تلاش کردند تا سرانجام کریم بنزما در دقیقه '27 گل تساوی را به ثمر برساند؛ مهاجم فرانسوی در بازی رفت هم گلزنی کرده بود. در ادامه دو تیم موقعیت چندان مناسبی برای گلزنی به دست نیاوردند تا با تساوی 1-1 راهی رختکن شوند.

در نیمه دوم تیم میزبان بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه '55 شوت پای چپ خطرناک کارتابیا با اختلافی بسیار کم از کنار دروازه کاسیاس به بیرون رفت. رئال مادرید به هیچ وجه بازی قابل توجهی از خود ارائه نمی کرد و در دقیقه '67 خوش شانس بود که گل دوم را دریافت نکرد؛ اشتباه فاحش واران باعث شد تا آندونه در شرایط تک به تک قرار بگیرد اما ضربه چیپ این بازیکن پس از برخورد با زمین به تیر افقی برخورد کرد و در اختیار کاسیاس قرار گرفت.

در اواخر مسابقه که رئال مادرید که فشار را افزایش داده بود، کریم بنزما با شوتی کات دار و تماشایی خطرساز شد اما کارلوس با واکنش خود توپ را به کرنر فرستاد. در دقیقه '82 کریستیانو رونالدو با حرکت زشتی که انجام داد و بازیکن حریف را زد، با کارت قرمز مستقیم داور از بازی اخراج شد تا کار تیمش را سخت تر کند.

اما تلاش رئال مادرید ادامه داشت و در دقیقه '87 ضربه ایستگاهی بیل در داخل محوطه به دست کارتابیا برخورد کرد تا این بازیکن علاوه بر دریافت کارت زرد دوم و اخراج از بازی، یک پنالتی نیز به حریف داده باشد و بدین ترتیب مادریدی ها به هر سختی در آستانه کسب 3 امتیاز قرار گرفتند. در نهایت بازی با نتیجه 2-1 به پایان رسید.

شــرح گل ها
دقیقه '3 (نبیل گیلاس)(1-0): ضربه پنالتی به دست آمده را نبیل گیلاس دور از دستان ایکر کاسیاس به گوشه دروازه فرستاد.

دقیقه '27 (کریم بنزما)(1-1): ارسال کرنر هامس رودریگز از سمت راست با ضربه سر بیل در مقابل پای بنزما قرار گرفت تا این بازیکن توپ را به تور دروازه برساند.

دقیقه '89 (گرت بیل)(1-2): گرت بیل پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و با شلیکی محکم و دقیق دروازه کوردوبا را باز کرد.

برچسب‌ها: رئال مادرید بنزما کریستیانو رونالدو اخراج کوردوبا نیبیل گیلیاس ایکر کاسیاس راموس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

14 2

573 عقاب های ابیی1393/11/04

6 6 6: خ.بارسا اینو 5-0 برده بود..اونوخ رئالی ها به زور و بلا تونستن 1-2 ببرن.خ

4 بهمن (22:11)


رئال مادریدآ: از مطلب من بود اما بازم ممنون از خبرت

4 بهمن (22:08)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi