خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پدیده
اتحاد پدیده
15
3,298

پیروانی: 2 بازیکن پدیده را به تیم ملی دعوت می‌کنم

پیروانی: 2 بازیکن پدیده را به تیم ملی دعوت می‌کنم
سرمربی تیم ملی جوانان فوتبال کشورمان با حضور در استادیوم تختی مشهد، دیدار تیم‌های جوانان پدیده خراسان و مس کرمان را از نزدیک تماشا کرد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه ورزشی پدیده خراسان، امیرحسین پیروانی به همراه کوروش برمک و علی حیدری، اعضای کادر فنی تیم ملی جوانان کشورمان امروز برای تماشای دیدار تیم‌های پدیده خراسان و مس کرمان در چهارچوب هفته دهم لیگ برتر فوتبال جوانان کشور به مشهد آمدند.

پیروانی بعد از بازی که با برتری 2 بر یک پدیده خراسان همراه بود در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه ورزشی پدیده خراسان گفت: مشهد استعدادهای جوان خوبی دارد و امروز هم تیم پدیده و جوانان این تیم بازی خوبی را نشان دادند. وی افزود: از زمانی که هدایت تیم ملی را به عهده گرفته‌ام نفراتی را که توسط کادر فنی قبلی تیم ملی دعوت شده‌اند را به اردو بردیم تا عملکردشان را ببینیم. همچنین گروهی از بازیکنان جوانی که بازی‌هایشان را در لیگ برتر دیده بودیم به تیم ملی دعوت کردیم. دسته سوم هم بازیکنانی بودند که سایر مربیان و همکاران ما در فوتبال کشور به ما معرفی کردند و بازی آن‌ها را زیر نظر گرفتیم. امروز هم برای تماشای بازی جوانان پدیده و مس کرمان به مشهد آمدیم.

پیروانی با اشاره به عملکرد بازیکنان دو تیم خاطرنشان کرد: به شخصه انتظار عملکرد بهتری از بازیکنان دو تیم داشتم اما فکر می‌کنم شرایط سرمای هوا و زمین چمن مصنوعی کمی در عملکرد بازیکنان دو تیم تاثیرگذار بود با این وجود 2 بازیکن از تیم پدیده و 2 بازیکن از مس کرمان مدنظر ما هستند.

سرمربی تیم ملی جوانان در پاسخ به این سوال که آیا می‌توانند نام این بازیکنان را بگویند، اذعان داشت: اجازه بدهید ما با کادر فنی بیشتر در این باره صحبت کنیم و بعدا اسامی این بازیکنان را در لیست بعدی تیم ملی خواهید دید.

امیرحسین پیروانی در پایان تصریح کرد: من سابق بر این با تیم ابومسلم در فوتبال مشهد بوده‌ام و مطمئنم که مشهد جوانان شایسته‌ای را دارد که اگر از آن‌ها حمایت شود، می‌توانند در سطح اول کشور و در تیم ملی بازی کنند.

برچسب‌ها: جوانان پدیده پیروانی تیم ملی مشهد ابومسلم

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 0

333 لیورپول کلوپ1393/11/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi