خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار چلسی
اتحاد چلسی
9
7,827

مسی: به مورینیو رأی دادم چون مربی بزرگی است

مسی: به مورینیو رأی دادم چون مربی بزرگی است
به گزارش مستر90، لیونل مسی که برای دومین سال متوالی در کورس کسب توپ طلا مغلوب کریستیانو رونالدو شد و در رده‌بندی برترین بازیکنان فوتبال دنیا در سال 2014 پشت سر مهاجم پرتغالی کهکشانی‌ها قرار گرفت، شب گذشته (دوشنبه) در مراسم معرفی برترین‌های دنیای فوتبال در زوریخ سوئیس، تأکید کرد از وضعیتش در نیوکمپ راضی است و واقعاً قصد ترک کاتالان‌‌ها را ندارد.

مدتی است که شایعات ضدونقیضی در خصوص جدایی مسی از بارسلونا و مذاکره پدر او با نمایندگان باشگاه چلسی شنیده می‌شود و دلیل آن هم بروز اختلاف میان این ستاره آرژانتینی و لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا عنوان شده است.

مسی اما این موضوع را به کلی تکذیب کرد و به خبرنگاران گفت: اینکه مجبورم تمام چیزهایی که گفته‌ام را دوباره تکرار و در خصوص آنها شفاف‌سازی کنم دیگر دارد خسته کننده می‌شود. اغلب من حتی ترجیح می‌دهم که با رسانه‌های صحبت نکنم و حرفی مبنی بر تأیید یا تکذیب چیزی نزنم، چون همیشه حرف‌هایم تحریف و جنجال‌آفرین می‌شود.

مهاجم 27 ساله بارسلونا افزود: من به ترک بارسلونا فکر نمی‌کنم، به هیچ وجه. تنها چیزی که من گفته‌ام این بوده است که در فوتبال شما هرگز نمی‌دانید چه سرنوشتی در انتظارتان است. پارسال شرایط در بارسلونا برای من به شخصه بسیار سخت بود اما امسال می‌خواهیم شرایط را به سود خودمان تغییر دهیم.

مسی در ادامه به رابطه‌اش با لوئیس انریکه اشاره داشت و عنوان کرد: رابطه‌ای که من با او دارم درست مانند رابطه‌ای است که با دیگر بازیکنان در رختکن تیم دارم. رابطه ما رابطه مربی - بازیکنی است.

یکی از نکات جالب مراسم معرفی برترین‌های فوتبال دنیا در سال 2014 رأی دادن لیونل مسی به ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی تیم فوتبال چلسی بود، کسی که در دوران حضورش در رئال مادرید جنگ روانی بزرگی را علیه بارسایی‌ها و مسی به راه انداخت.

مسی درباره دلیل رأی دادنش به آقای خاص گفت: مورینیو مربی بزرگی است. چه شخصیت او را دوست داشته باشید یا نه، در توانایی‌های فنی‌اش به عنوان یک مربی هیچ شکی نیست.

برچسب‌ها: لیونل مسی ژوزه مورینیو چلسی بارسلونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

181 2

628 Ronaldo1393/10/25

چلسی والنسیا: مورینیو بهترین مربی تاریخه خیلی هم خوش بینه و هیچ وقت از روی تعضب مورینیو حرف نزده

26 دی (14:30)


عقاب فریمان: به این میگن یه بازیکن منطقی _ خوشحالم که از روی تعصب صحبت نمیکنه

26 دی (07:47)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi