خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال خوزستان
اتحاد استقلال خوزستان
25
1,150

استقلال 4-4 استقلال خوزستان؛ دیدار پرگل استقلالی ها

استقلال 4-4 استقلال خوزستان؛ دیدار پرگل استقلالی ها
به گزارش مستر90، در ادامه هفته هفدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر ایران، تیم‌های استقلال خوزستان و استقلال تهران از ساعت 16:20 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفتند که دیدار آنها به تساوی 4 بر 4 انجامید.

نیمه اول
دقیقه 4 (گل): در جناح چپ محوطه جریمه استقلال خوزستان به سود استقلال تهران اعلام خطا شد که یعقوب کریمی این ضربه ایستگاهی را تبدیل به گل اول استقلال کرد. در این صحنه پرویز کریمی، دروازه‌بان استقلال خوزستان روی باز شدن دروازه این تیم مقصر صددرصد بود که به جای مهار توپ قوس برداشتن آن به درون دروازه را تماشا کرد.
دقیقه 6 (گل): استقلالی‌های تهران هنوز در شادی گل اول بودند که استقلال خوزستان به گل تساوی رسید. این بار مدافعان و دروازه‌بان استقلال تهران در مهار ضربه میثم بائو ناکام ماندند تا سیدمهدی سیدصالحی گل تساوی استقلال خوزستان را به ثمر برساند.
دقیقه 9: سجاد شهباززاده پاس رو به جلوی آرش برهانی را با اختلافی اندک از کنار دروازه به بیرون زد.
دقیقه 21: ضربه ایستگاهی یعقوب کریمی از جناح چپ دروازه استقلال خوزستان را پرویز کریمی دفع کرد. این ضربه از ناحیه‌ای زده شد که گل اول استقلال تهران به ثمر رسیده بود.
دقیقه 24: ضربه ایستگاهی روح‌الله سیف‌اللهی از بالای دروازه استقلال تهران به بیرون رفت.
دقیقه 28 (گل):روی ارسال جاسم کرار از جناح چپ امید ابراهیمی با ضربه سر گل دوم استقلال تهران را به ثمر رساند.
دقیقه 33: امیرحسین صادقی در نقش منجی استقلال تهران ظاهر شد و در آستانه ورود ضربه سر سیدصالحی به دروازه فروزان توپ را از منطقه خطر دور کرد.
دقیقه 35: ضربه ایمان باصفا را فروزان، دروازه‌بان استقلال به زحمت مهار کرد.
دقیقه 36: روی پاس روبه جلوی کرار جاسم، آرش برهانی به محوطه جریمه استقلال خوزستان رسید و پاسی را به شهباززاده رساند که او در مصاف با کریمی، سنگربان استقلال خوزستان راه به جایی نبرد. در ادامه نه ضربه خرسندنیا گل شد و نه زمین خوردن کرار جاسم و فخرالدینی داور را مجاب به اعلام پنالتی کرد.
دقیقه 37 (گل): مهدی مومنی از جناح راست به محوطه جریمه استقلال تهران زد که مدافعان استقلال چاره‌ای جز توقف وی با خطا نداشتند. خطای یعقوب کریمی روی مومنی را داور پنالتی دانست و در سوت خود دمید. مومنی هم ضربه پنالتی را تبدیل به گل کرد و بازی را به تساوی کشاند.
دقیقه 43 (گل): ارسال مهدی مومنی از جناح راست را میثم بائو در داخل محوطه جریمه استقلال با ضربه سر به سیدمهدی سیدصالحی رساند که او هم با ضربه سر گل سوم را درون دروازه تیم قلعه‌نویی جای داد.
دقیقه 2+45: داور به جاسم کرار، هافبک استقلال کارت زرد نشان داد.
نیمه دوم
دقیقه 46: مهدی مومنی از جناح راست وارد محوطه جریمه استقلال تهران شد اما به جای ضربه زدن به سمت دروازه فروزان در برخورد با هاشم بیک‌زاده دست به تمارض زد و از داور کارت زرد گرفت.
دقیقه 50 (گل): برخورد روح‌الله سیف‌اللهی با میلاد فخرالدینی در محوطه جریمه استقلال خوزستان از دید داور بازی پنالتی بود، گرچه بازیکنان و مربیان تیم میزبان اعتقادی غیر از این داشتند. امید ابراهیمی این ضربه پنالتی را گل کرد تا ناکامی‌های اخیر خود را جبران کرده باشد. او در دیدار مقابل ذوب‌آهن اصفهان (مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی) و بازی برابر راه‌آهن (هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال) ضربات پنالتی خود را از دست داده بود.
دقیقه 54: ضربه سر آرش برهانی از بالای دروازه استقلال خوزستان به بیرون رفت.
دقیقه 58: ضربه سر یعقوب کریمی روی ارسال فخرالدینی با اختلافی کم از بالای دروازه راه بیرون از زمین را پیش گرفت.
دقیقه 59: میلاد سلیمان‌فلاح جانشین آرش برهانی در ترکیب استقلال شد.
دقیقه 62 (گل): ارسال کرنر جاسم کرار از جناح راست را پرویز کریمی، دروازه‌بان استقلال خوزستان نتوانست مهار کند تا سجاد شهباززاده توپ سرگردان را با بغل پا تبدیل به گل چهارم آبی‌های تهران کند.
دقیقه 70: یزدان عباسیان جای روح‌الله سیف‌اللهی را ترکیب استقلال خوزستان گرفت و یک دقیقه بعد ایمان باصفا از ترکیب این تیم خارج شد و رضا کاردوست جای او را گرفت.
دقیقه 74 (گل): روی ارسال مهدی مومنی از جناح راست سیدمهدی سیدصالحی با ضربه سر تو را به محمد طیبی سپرد تا او با ضربه‌ای محکم و دقیق دروازه استقلال را باز کرده و گل چهارم تیم میزبان را به ثمر برساند.
دقیقه 81: میلاد سلیمان فلاح بعد از 22 دقیقه حضور در میدان جای خود را به محمد قاضی داد.
دقیقه 82: میثم بائو از ترکیب استقلال خوزستان خارج شد تا فرصت بازی به محمد اوسانی نیز برسد.
دقیقه 2+90: حنیف عمران‌زاده جای کرار جاسم را گرفت.
در نهایت این بازی با تساوی پرگل 4 بر 4 به پایان رسید.

برچسب‌ها: استقلال تهران استقلال خوزستان لیگ ایران لیگ برتر فوتبال ایران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 0

709 بارسلونایی221393/10/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi