خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,563

باخت تراکتور در ديداري تدارکاتي مقابل الکويت

باخت تراکتور در ديداري تدارکاتي مقابل الکويت
شاگردان خطیبی که اردوی آمادگی خود در نیم فصل را در شهر دبی برپا کرده است، امروز دومین دیدار تدارکاتی خود را مقابل تیم قدرتمند الکویت انجام داد و مقابل حریف خود تن به شکست داد.

تراکتورسازان همانند بازی گذشته در این دیدار نیز موقعیت های زیادی داشتند که یکی پس از دیگری از دست رفت و در تک موقعیت بدست آمده الکویتی ها توانستند یک خطر ایجاد کرده و در یک صحنه کاملا مشکوک یک پنالتی بدست آورند. تک گل الکویتی ها در دقیقه 12 نیمه دوم از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید ، دو صحنه مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه حریف اتفاق افتاد ولی داور اماراتی دیدار اعتقادی به خطا نداشت. تراکتورسازی در نیمه اول با ترکیبی از یاران جوان و با تجربه وارد زمین شده بود.

این دیدار میهمانان ویژه ای نیز داشت، دکتر فیاض سفیر ایران در کشور امارات و همچنین حشمت مهاجرانی سرمربی اسبق تیم ملی از میهمانان ویژه این دیدار بودند که از نزدیک بازی شاگردان خطیبی را نظاره گر بودند. هوادارانی هم از شهر دبی برای تماشای این دیدار خود را به محل برگزاری بازی رسانده بودند و تیم تراکتورسازی را حمایت می کردند.

برچسب‌ها: الکویت تراکتورسازی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 0

144 لاهیجان سبز 21393/10/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi