خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,050

جنگ قدرت در بارسلونا

جنگ قدرت در بارسلونا
با اخراج زوبى زارتا از سمت مدیر ورزشى بارسلونا و كناره گیرى كارلوس پویول، مشكلات درونى و جنگ قدرت در این باشگاه بیشتر نمایان شده است.از اخراج زوبى زارتا در مطبوعات اسپانیایى به عنوان نشانه اى از جنگ قدرت و وجود اوضاع نا به سامان در باشگاه بارسلونا یاد شده است، به ویژه كه بعد از چنین اتفاقى كارلوس پویول دستیار زوبى زارتا و كاپیتان سابق این تیم نیز از سمت خود استعفا داده است. چنین مسائلى یك هفته بعد از تایید حكم یوفا در خصوص محرومیت بارسا از فعالیت در بازار نقل و انتقالات از سوى دادگاه بین المللى ورزش رخ مى دهد و باشگاه بارسلونا پس از دست دادن دو اسطوره خود، همچنان شخصى را براى این سمت معرفى نكرده است.

بارسلونا بدون مدیر ورزشى

بارسلونا در لالیگا با وجود شكست اخیر خود در سن سباستین با قرار گرفتن در رده دوم از شرایط خوبى برخوردار است و در لیگ قهرمانان نیز این تیم به عنوان سرگروه به مرحله یك هشتم نهایى این رقابت ها راه یافته و به مثصاف منچسترسیتى خواهد رفت. زوبى زارتا از زمان عهده دار شدن سمت مدیر ورزشى بارسلونا در سال 2010 كارنامه اى جنجالى داشته است. وى بازیكنان گران زیادى را نظیر سسك فابرگاس، داوید ویا یا الكسیس سانچز را براى بارسا جذب نموده كه همگى آنها بارسا را ترك كرده اند، توماس فرمالن و داگلاس پریرا از خریدهاى این فصل نیز همچنان انتظارت را برآورده نساخته اند و تنها نیمار از خریدهاى زوبى زارتا بوده كه با وجود جنجالى بودن، در بالا بردن سطح بازى تیم موثر بوده است.

با تایید محرومیت فعالیت بارسلونا در بازار نقل و انتقالات، فشارها بر بارتامئو مدیر باشگاه به شدت افزایش یافته است، در واقع وى به خاطر كناره گیرى ساندرو روسل از سمت خود در فصل گذشته به ریاست باشگاه بارسلونا رسیده است و وى براى چنین سمتى هرگز از سوى اعضا باشگاه انتخاب نشده است، مسئله اى كه در اسپانیا چندان قابل قبول نیست.

به همین دلیل برخى از اعضاى بلند مرتبه باشگاه خواستار زودتر برگزار شدن انتخابات ریاست این باشگاه از تابستان 2016 شده اند و به نظر در این مسئله توفیق نیز داشته اند. از نظر آنها بارتامئو و زوبى زارتا از مقصرین اصلى مسائل جنجالى و حاشیه ساز پیش آمده براى بارسلونا در ماه هاى اخیر مى باشند، در سایت رسمى باشگاه نیز پیامى براى اخراج زوبى زارتا از سمت خود به این مضمون انتشار یافته بود:"رئیس باشگاه از زوبى زارتا به نام بارسلونا به دلیل فعالیت و عملكردش در چهار سال اخیر سپاسگزارى مى نماید."

بعد از اخراج زوبى زارتا، كارلوس پویول نیز به صورت غیر منظره اى از سمت خود كناره گیرى نموده است،‌در حالى گه به نقل از مطبوعات بارتامئو او را براى جانشینى زوبى زارتا در نظر داشته است. بارتامئو در سمت ریاست باشگاه موفقیت چندانى در حل مشكلات نداشته است و دو سال و نیم بعد از جدایى پپ گواردیولا، بسیارى از اعضاى باشگاه در سطح مدیریتى در مقابل هم جبهه گیرى نموده اند.

جنگ قدرت بین مسى و انریكه

یك روز بعد از اعلام شدن رسمى جدایى زوبى زارتا از بارسا، مطبوعات این كشور اخبار زیادى را در زمینه اختلافات لوئیز انریكه و لیونل مسى و جنگ قدرت این دو به چاپ رسانده اند. از زمان عهده دار شدن سمت سرمربى گرى بارسا توسط لوئیز انریكه در تابستان گذشته، اختلافات و سوء تفاهم هاى زیادى بین این سرمربى و لیونل مسى وجود داشته است كه در روزهاى اخیر به اوج خود رسیده اند.لوئیز انریكه بعد از تعطیلات كریسمس، روز سى ام دسامبر را به عنوان اولین جلسه تمرین تیم برگزیده بود، اما براى لیونل مسى حضور در این جلسه تمرینى غیرممكن بود، چون او بعد از آغاز سال نوى میلادى از تعطیلات بازگشته است. مسى و نیمار براى اولین بار در تاریخ دوم ژانویه در تمرینات تیمى حضور یافتند و سایر بازیكنان بارسا از در نظر گرفته شدن تعطیلات بیشتر براى این دو ابر ستاره ناراضى به نظر مى رسیدند و چنین تصمیمى انتقادات زیادى را نیز از لوئیز انریكه به همراه داشته است.

به نقل از روزنامه هاى اسپانیایى در همین جلسه تمرینى، بین لیونل مسى و لوئیز انریكه و همین طور نیمار و لوئیز سوارز مشاجره اى شدید صورت گرفته و به همین دلیل لوئیز انریكه با نشاندن مسى و نیمار بر روى نیمكت ذخیره ها در بازى مقابل رئال سوسیداد به نوعى آنها را جریمه نموده است . لیونل مسى همچنین در تمرین روز پنجم ژانویه كه به صورت سنتى به عنوان تمرین كریسمس در مقابل چشم هواداران بارسا برگزار مى گردد، نیز حضور نداشته كه علت آن از سوى باشگاه ناراحتى مسى از ناحیه معده اعلام شده است. روزنامه Marca كه بسیار به رئال مادرید نزدیك است البته گزارش باشگاه مبنى بر ناراحتى مسى از ناحیه معده را نوعى توجیه و كاملا غیر قابل باور دانسته است.

اولتیماتوم به لوئیز انریكه؟

آیا بعد از اخراج زوبى زارتا، اخراجى بعدى لوئیز انریكه سرمربى تیم خواهد بود؟ به نقل از گزارش رادیوى Cadena COPE، سران باشگاه به لویئز انریكه سرمربى تیم، اولتیماتوى داده اند كه در صورت عدم پیروزى بارسا در دو بازى آتى مقابل الچه و اتلتیكو مادرید، وى از سمت خود بركنار خواهد شد. در داخل كادر تیمى بارسا بى تردید بازیكنى بهتر از مسى و نیمار وجود ندارند و با وجود اینكه به نقل از این گزارش این دو بازیكن در بین هم تیمى هاى خود محبوبیت خود را از دست داده اند، اما آنها به خوبى مى دانند كه بدون حضور این زوج بارسلونا به تیمى بى آزار براى حریفان خود تبدیل خواهد شد.

بارسلونا به مسى وابسته است و اخبار منتشر شده در خصوص تمایل وى براى پیوستن به چلسى كاملا بى اساس و خیالى است. چون او با شرایط حاضر و با توجه به قدرتى كه در بارسلونا پیدا نموده هرگز به فكر ترك این تیم نیست و لوئیز انریكه نیز مجبور است تدابیر جدیدى براى امنیت بخشیدن به شغل خود بیاندیشد.

برچسب‌ها: جنگ بارسلونا زوبى زارتا پویول

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

86 3

457 باشگاه اروپایی1393/10/19

معبد خدایان: انریکه باید بمونه مسی هم بهش احترام بزاره

19 دی (16:07)


پیشرو0098: پایا والا میانه ی خوب از تیمم تو لیست فروش. قدرت 460 استعداد 3

19 دی (14:19)


اسپارتاکوس اصل: فقط مسی//هرحامی خاست بهم بگه ماموریت ی الماس دارم.

19 دی (12:39)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi