خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار والنسیا
اتحاد والنسیا
47
251

پیروزی والنسیا درمقابل رئال

پیروزی والنسیا درمقابل رئال
تیم فوتبال والنسیا با پیروزی مقابل رئال مادرید سرانجام نوار بردهای متوالی این تیم را قطع کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، هفته هفدهم رقابتهای فوتبال باشگاهی اسپانیا یکشنبه شب ادامه پیدا کرد که در مهمترین دیدار تیم رئال مادرید در زمین والنسیا شکست 2 بر یک را متحمل شد. رئالی‌ها که به تازگی قهرمانی جام باشگاه‌های جهان را در مراکش کسب کرده بودند بعد از باخت سنگین در دیدار دوستانه مقابل میلان، این بار بعد از بیست و دو برد متوالی در بازی‌های مختلف رسمی شکست خوردند.

رئالی‌ها پیش از شروع این بازی از تونلی که بازیکنان تیم والنسیا به خاطر قهرمانی این تیم در جام باشگاه‌های جهان ایجاد کرده بودند عبور کردند و وارد زمین مستایا شدند. شاگردان کارلو آنچلوتی خیلی زود در دقیقه 14 صاحب یک ضربه پنالتی شدند که کریستیانو رونالدو آن را به گل تبدیل کرد. بعد از آن بازی بسیار پر برخورد ادامه یافت تا جایی که در پایان نیمه نخست پنج بازیکن والنسیا و دو بازیکن رئال کارت زرد گرفتند.

در نیمه دوم این تیم والنسیا بود که بازی را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 52 روی ضربه آنتونیو باراگان که با برخورد به پای په په تغییر مسیر داده بود به گل تساوی دست یافت. والنسیا که فشار حملات خود را ادامه داده بود در دقیقه 65 به گل دوم رسید. این بار نیکلاس اوتامندی پیش تاخته با ضربه سر دروازه کاسیاس را گشود تا والنسیا به یک برد شگفت انگیز دست یابد.

رئال مادرید با این برد در امتیاز 39 باقی ماند و کماکان صدر جدول را در اختیار دارد. بارسلونا و اتلتیکو مادرید هم با 38 امتیاز به ترتیب دوم و سوم هستند.

پیش از بازی والنسیا و رئال مادرید، تیم های ختافه و رایو وایه کانو به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم رایو وایه کانو با حساب 2 بر یک از سد حریف خود گذشت.

برچسب‌ها: والنسیا اسپانیا والنسیا_رئال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

25 0

284 راهبند1393/10/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi