خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال خوزستان
اتحاد استقلال خوزستان
25
1,150

ويسی: اردوی بسیار خوبی داشتیم

ويسی: اردوی بسیار خوبی داشتیم
عبدالله ويسي در گفت‌وگو با ايسنا اظهار كرد: اردوي بسيار خوبي در كيش داشتيم و نسبت به اردوهاي قبلي توانستيم در اين اردو بهره​برداري بيشتري داشته باشيم و بازيكنان جديدي كه به تيم​مان اضافه شدند توانستند خيلي سريع خود را از نظر تاكتيكي و اخلاقي با ساير بازيكنان تطابق دهند.

وي افزود: به هر حال از امكانات كيش خيلي خوب استفاده كرديم، ضمن اين‌كه بازي​هاي دوستانه خيلي خوبي هم داشتيم و همه چيز دست به دست هم داد تا بتوانيم اردوي بسيار خوبي داشته باشيم. رفتار مسوولان ورزشي كيش كه واقعا به ما احترام گذاشتند، انگيزه ما را براي تمرين چند برابر مي‌كرد. بازيكنانم هم با تمام توان كار كردند تا اردوي خوبي شود.

سرمربي تيم فوتبال استقلال خوزستان گفت: بازي​هاي دوستانه قوي به تيم كمك مي​كند تا بازيكنان نسبت به خودشان شناخت خيلي خوبي پيدا كنند و ما هم مي​توانيم در بحث​هاي بدني، تاكتيكي و تكنيكي تمركز بيشتري داشته باشيم و نقاط ضعف​مان را هم بررسي كنيم. ما در يك بازي تداركاتي در اهواز و سه بازي دوستانه در كيش به پيروزي رسيديم و خدا كند كه اين اتفاق در ليگ برتر هم براي ما بيفتد. به هر حال هر چند نتايج بازي​هاي دوستانه مهم نيست ولي از نظر روحي – رواني مي​تواند به تيم كمك كند تا با انگيزه بالايي مسابقات را شروع كنند. يك تورنمنت چهارجانبه درون استانی‌ هم پيش رو داريم و تمام تلاش​مان اين است كه نتيجه خوبي به دست آوريم و به هماهنگي خيلي خوبي براي ادامه مسابقات برسيم.

وي درباره رضايتش از بازيكنان جذب شده، عنوان كرد: نفرات جذب شده خيلي خوب هستند و توانستند بسيار به ما كمك كنند و از نظر فني و اخلاقي از آن‌ها راضي هستيم و اميدواريم در ادامه ليگ هم به همين صورت باشند و بتوانيم نهايت استفاده را از آن‌ها ببريم.

ويسي خاطرنشان‌كرد: ما در هفته هجدهم مسابقات، يك ديدار خارج از خانه مقابل نفت تهران داريم و اميدواريم آن روند رو به رشدي كه در هفت هشت هفته اخير داشته​ايم را ادامه دهيم. ما مي​رويم كه نبازيم و به پيروزي دست پيدا كنيم و اگر بتوانيم اين روند را حفظ كنيم، به آن استراتژي​اي كه براي بازيكنان تعريف شده و باشگاه به دنبال آن است، مي​رسيم. ما يكي دو امتياز از آن استراتژي عقب هستيم و حتما بايد بتوانيم در يك بازي خارج از خانه، آن را جبران كنيم و اميدواريم آن بازی نفت تهران باشد.

وي بيان كرد: ما مي​خواهيم در نيمه بالاي جدول باشيم و اميدواريم اين اتفاق بيفتد، چرا كه بازيكنان​مان واقعا زحمت مي​كشند و تلاش مي​كنند و در همه موارد با ما همكاري دارند تا تيم در نيمه بالاي جدول باشد.

برچسب‌ها: ویسی اردو استقلال خوزستان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

10 0

125 من یونایتد❤1393/10/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi