خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,564

ادینیو: مهاجرانی گفت برای تراکتورسازی خوب گل بزن

ادینیو: مهاجرانی گفت برای تراکتورسازی خوب گل بزن
مهاجم برزیلی تیم تراکتورسازی گفت: خطیبی با جوایزش ما را سورپرایز کرد .

لوسیانو ادینیو در گفت و گویی، درباره شرایط اردوی تراکتورسازی در دوبی اظهار داشت: شرایط خوبی داریم. همه چیز در اردوی دوبی عالی است؛ فشار تمرینات زیاد است و بازی مشکلی هم با الامارات برگزار کردیم. خوشبختانه همه چیز خوب است و امیدوارم بتوانیم در آینده نتایج خوبی بگیریم.

وی درباره جوایزی که خطیبی به بازیکنان اهدا می کند، خاطرنشان کرد: خطیبی با این کار ما را سورپرایز کرد. او جوایز خوبی به ما اهدا کرد و واقعا باعث بالارفتن روحیه مان شده است.
مهاجم تراکتورسازی درباره حضور حشمت مهاجرانی در اردوی تراکتورسازی تاکید کرد: مهاجرانی را از قبل می شناختم. او مربی بزرگی در ایران و آسیا است و واقعا از دیدنش خوشحال شدم. مهاجرانی دیروز هم نزد من آمد و حالم را پرسید. از من خواست برای تراکتورسازی خوب گل بزنم.

ادینیو درباره شانس قهرمانی تراکتورسازی در لیگ برتر گفت: تیم ما شرایط خوبی دارد. بعد از دوبی هم به ترکیه می رویم و اردویی را در آنجا برگزار می کنیم. شک ندارم مدعی قهرمانی خواهیم بود و برای این موفقیت باید تلاش کنیم.

وی درباره حضور تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا خاطرنشان کرد: تیم ایران شرایط خوبی دارد. کی روش هم مربی بزرگی است و کارش را بلد است. او می تواند با بازیکنان خوبی که در تیم ملی هستند، به موفقیت تیم ایران کمک کنند. ایران شانس خوبی برای رسیدن به عنوان قهرمانی دارد و انشاءالله با بازی خوب قهرمان می شود.
ادینیو در پاسخ به این پرسش که آیا دوست نداشت با تیم ملی ایران به استرالیا می رفت، افزود: قطعا دوست داشتم پیراهن تیم ملی ایران را بپوشم اما این موضوع محقق نشد. امیدوارم تیم ایران موفق باشد.

ادینیو در پایان افزود: برای شروع مسابقات لیگ لحظه شماری می کنیم. همه ما به دنبال این هستیم تا در این فصل هواداران خود را خوشحال کنیم.

برچسب‌ها: ادینیو مهاجرانی حرف های ادینیو گل زنی ادینیو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

16 1

277 M.r.s1393/10/18

دورتموند سی اف: ممنون از کارت خسته نباشی

21 دی (15:10)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi