خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار انگلیس
اتحاد انگلیس
8
5,941

شیرر: امیدوارم رونی رکورد من را نشکند

شیرر: امیدوارم رونی رکورد من را نشکند
بهترین گلزن تاریخ لیگ برتر انگلیس امیداور است که وین رونی به درخشش خود در لیگ جزیره ادامه ندهد و رکورد او را نشکند.

به گزارش ایسنا، وین رونی مهاجم شیاطین سرخ در بهترین دوران خود به سر می برد. او سومین گلزن تاریخ تیم ملی فوتبال انگلیس است. رونی تا الان 46 گل به ثمر رسانده است و با رکورد بابی چارلتون تنها سه گل اختلاف دارد. بهترین گلزن تاریخ تیم ملی انگلیس چارلتون است که 49 گل به ثمر رسانده است. بعد از او گری لینکر با 48 گل دوم است و ستاره شیاطین سرخ وین رونی هم با 46 گل سوم است.

رونی همچنین یکی از بهترین گلزنان تاریخ لیگ برتر انگلیس به شمار می آید. او تا الان 181 گل به ثمر رسانده است و بعد از آلن شیرر و اندی کول ستاره سابق شیاطین سرخ در جایگاه سوم بهترین گلزنان قرار دارد. بهترین گلزن تاریخ لیگ جزیره آلن شیرر است که 260 گل به ثمر رسانده است. بعد از او اندی کول در جایگاه دوم است که 187 گل به ثمر رسانده و وین رونی هم با 181 گل سوم است.

الن شیرر امیدوار است که وین رونی به رکورد او نرسد: "رونی به زودی بهترین گلزن تاریخ تیم ملی انگلیس خواهد شد اما امیدوارم که رکورد گلزنی من در لیگ برتر انگلیس را نشکند. من از این رکورد لذت می برم و دوست ندارم رونی آن را بشکند. البته او در شرایط قرار دارد که می تواند به عنوان بهترین گلزن تاریخ لیگ جزیره انتخاب شود."

مهاجم سابق نیوکاسل خود را از دوستداران سبک بازی وین رونی معرفی کرد و گفت: من علاقه زیادی به بازی رونی دارم. او هنوز جوان است و تنها 29 سال سن دارد. رونی می تواند رکورد من را بشکند. او بازیکن بسیار توانایی است.

رونی برای شکستن رکورد آلن شیرر به 80 گل نیاز دارد. او اگر سه چهار فصل دیگر به درخشش خود در شیاطین سرخ ادامه دهد می تواند رکورد شیرر را بشکند.

برچسب‌ها: شیرر بهترین گلزن تاریخ لیگ برتر انگلیس وین رونی رونی آلن شیرر اندی کول

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 1

324 نیباس1393/10/18

18 دی (22:30)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi