خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,124

سوارز: مسی ممکن است بارسلونا را ترک کند

سوارز: مسی ممکن است بارسلونا را ترک کند
طرفداری- ستاره سابق بارسلونا معتقد است که به دلیل ناکامی های بارسلونا یک پیشنهاد فوق العاده می تواند نظر مسی برای ترک باشگاه را تغییر دهد.
به نقل از سایت گل، مسی 27 ساله با بارتومئو رئیس باشگاه مشاجراتی داشته و رفتارهای آزار دهنده سرمربی باشگاه، لوئیز انریکه را هم تحمل کرده که سبب حدس و گمان هایی درباره آینده او در نیوکمپ شده است.

اگرچه سوارز ستاره سابق بارسلونا مطمئن است که مسی هنوز هم در بارسلونا خرسند است اما معتقد است که به دلیل ناکامی های اخیر بارسلونا یک پیشنهاد فوق العاده از باشگاه های دیگر ممکن است نظر او را تغییر دهد.

سوارز در گفتگو با Cadena SERگفت: "فکر می کنم مسی هنوز هم در بارسلونا راضی است چون باشگاه به او کمک های زیادی کرده است. باشگاه از موقعی که اوکودک بوده از او حمایت های زیادی کرده است. اما اگر او پیشنهادات سرسام آوری داشته باشد ممکن است شک کند و اگر بازیکنی به تردید بیفتد شما باید بسیار مراقب باشید. ممکن است دوران مسی در بارسلونا به پایان رسیده باشد.

بارسلونا فصل گذشته عملکردی در حد انتظارات ما نداشت و اگر این فصل هم اینگونه باشد مردم ممکن است به تردید بیفتند. چیزهایی گفته شده که قبلا هرگز گفته نمی شد. هنوز زود است و شما مجبورید منتظر بمانید."

مسی با باشگاه بارسلونا تا ژوئن سال 2018 قرار داد دارد.

برچسب‌ها: مسی ترک بارسلونا احتمال سوارز

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

76 19

676 آث‌ میلان‌1393/10/17

طه.ب: چرا همه انقدر بی ادبن؟

17 دی (21:24)


لاوبارسا: مسی هیجا نمیره اون انریکس که باید گورشو گم کنه مسی جونم میمونه بارسارو قهرمان میکنه تا چش هرچی رئالی در بیاد:(

17 دی (21:22)


امیر .اف سی بی: تو گفتی ماهم باورکردیم

17 دی (20:42)


حامد یزدانی: مسی مال بارسلوناست جایی نمیره

17 دی (20:38)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi