خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لیورپول
اتحاد لیورپول
13
3,393

کرگر: اکنون زمان مناسبی برای جدایی جرارد از لیورپول است

کرگر: اکنون زمان مناسبی برای جدایی جرارد از لیورپول است
هافبک 34 ساله باشگاه لیورپول اعلام کرد که در پایان فصل از این تیم جدا می شود و هم تیمی سابق او معتقد است این مسئله تصمیم درستی می باشد.

به گزارش گل بین المللی، استیون جرارد در روز جمعه خبر جدایی اش در پایان فصل از باشگاه لیورپول را اعلام کرد. جیمی کرگر از تصمیم جرارد برای جدایی از باشگاه در تابستان حمایت کرد.

مدافع سابق باشگاه لیورپول در یادداشتی عنوان کرد: "امروز برای باشگاه لیورپول و فوتبال انگلیس بسیار ناراحت کننده است. با در نظر گرفتن تمامی مسائل تصمیم جرارد تصمیم درستی است."

جرارد و کرگر در باشگاه لیورپول رشد کرده اند. آنها در آکادمی لیورپول با حضور داشتند و 15 سال در کنار هم برای لیورپول به میدان رفتند.

آینده جرارد در آنفیلد در این فصل برای رسانه ها موضوع مهمی شده بود. نیمکت نشینی او در بازی های حساس و همچنین انتقاد از عملکرد او در بازی های مختلف سبب گمانه زنی هایی درباره آینده این هافبک 34 ساله در لیورپول شد.

برچسب‌ها: جرارد کرگر لیورپول

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

20 3

308 Liverpoolism1393/10/14

لک لکهای آنفیلد: الان هم داره مثل یک قهرمان از باشگاه میره _ نباید زودتر میرفت باشگاه بهش احتیاج داشت_ البته هنوز هم احتیاج داره ولی خب بالاخره ...

15 دی (09:19)


افسی دو رود: حیف بود زود تر باید خداحافظی می کرد تا مثل یک قرمان از باشگاه میرفت

15 دی (01:10)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi