خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,066

بازگشت کلودیو براوو به ورزشگاه آنوئه

بازگشت کلودیو براوو به ورزشگاه آنوئه
یکشنبه آینده روزی است که کلودیو براوو دروازبان بارسلونا برای نخستین بار با پیراهن این تیم به ورزشگاه خانگی تیم سابق خود پای خواهد گذاشت؛ ورزشگاه آنوئه تا جاییست که براوو در آن به مدت 8 سال از دروازه رئال سوسیداد دفاع می کرد و به عنوان کاپیتان این تیم نیز فعالیت می کرد. در سال 2006 بود که این دروازبان شیلیایی نخستین حضور در یک میدان اروپایی را تجربه کرد.

براوو در هشت سال حضورش در سن سباستین، رتبه دوم بیشترین حضور بعنوان یک بازیکن خارجی را به خود اختصاص داد و سومین دروازبان تاریخ باشگاه از لحاظ حضور در ترکیب اصلی را نیز به نام خود ثبت کرد.

براوو در تابستان 2014، پس از نمایش بسیار خوب در تیم باشگاهی و ملی خود، به تیم فوتبال بارسلونا پیوست و خیلی زود توانست اعتماد لوییس انریکه، سرمربی بارسا را به خود جلب کند تا وی از او در همه بازیهای لیگ استفاده کند. براوو آمار کم نظیر 7 گل در 16 بازی را نیز از خود بجای گذاشت.

برچسب‌ها: کلودیو براوو بارسلونا آنوئه براوو رئال سوسیداد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

35 0

574 .بارسا 1001393/10/13

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi