خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,051

چهار جلسه تمرینی برای آمادگی بازی در آنوئتا

چهار جلسه تمرینی برای آمادگی بازی در آنوئتا
اختصاصی بارسا نیوز / بخش عمده ای از بازیکنان روز سه شنبه پس از بازگشت از تعطیلات کریسمس زیر نظر لوییس انریکه تمرینات خود را دنبال خواهند کرد . طبق جدول زمانبندی بارسلونا 4 روز برای آماده سازی خود جهت بازی در آنوئتا در برابر رئال سوسیداد زمان خواهد داشت .

بارسلونا باید روز 4 ژانویه اولین دیدار خود در سال 2015 را برگزار کند . این دیدار ساعت (21 به وقت محلی) برگزار خواهد شد . بازیکنان بارسا روز 30 دسامبر راس ساعت 18 نخستین تمرین خود را انجام خواهند داد . تمرین بعدی بارسلونا روز چهارشنبه ساعت 11 صبح در شهرک ورزشی خوان گمپر برگزار می شود .بازیکنان روز پنجشنبه 1 ژانویه استراحت خواهند داشت و از روز جمعه تمرینات از سر گرفته خواهد شد . از روز 2 ژانویه تمام بازیکنان از جمله مسی و نیمار در اختیار لوییس انریکه خواهند بود .

بارسلونا روز جمعه ساعت 18 و روز شنبه ساعت 11 تمرینات خود را دنبال می کند و روز یکشنبه نیز برای بازی با سوسیداد به این شهر سفر خواهد کرد . روز

دوشنبه نیز از ساعت 11 در مینی استادی درب های تمرین به روی هواداران گشوده خواهد شد تا از نزدیک نظاره گر تمرین شاگردان لوییس انریکه باشند .

برچسب‌ها: بارسا تمرین آنوئتا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

169 اینتر چاهی1393/10/08

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi