خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,337

نارضایتی ذوب‌آهن از بازی با پرسپولیس در اراک

نارضایتی ذوب‌آهن از بازی با پرسپولیس در اراک
بعد از کشمکش‌های فراوان قرار بر این شد که دیدار افتتاحیه لیگ برتر میان پرسپولیس و ذوب‌آهن در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک برگزار شود. این تصمیم که به دلیل نامناسب بودن شرایط میزبانی در ورزشگاه‌های تهران اتخاذ شده موجبات نارضایتی دو باشگاه برگزار کننده آن را فراهم آورده است.

بعد از آنکه پرسپولیسی‌ها ناراحتی خود از حضور در اراک و سلب امتیاز میزبانی در تهران را اعلام کردند، اما ذوبی‌ها نیز از این موضوع ناراحت هستند.

حمیدرضا بابایی، مدیر تیم فوتبال ذوب‌آهن در خصوص بازی با پرسپولیس در اراک به فارس گفته است: «بازی در شهر بی‌طرف نیست، بلکه پرسپولیس هواداران خودش را دارد و مسیر تهران و اراک هم نزدیک است. البته ذوب آهن هم هواداران خود را دارد که درورزشگاه حاضر می‌شوند اما قطعا اگر بازی در ورزشگاه آزادی یا تختی تهران برگزار می‌شد، جذابیت‌هایش هم برای دو تیم و حتی برای اهالی رسانه بیشتر بود.»

او افزود: «به هر حال ذوب آهن بعد از اردوی خوبی که داشت از روز گذشته تمریناتش را در اصفهان آغاز کرده است و کاملا برای این دیدار آماده ایم.»

برچسب‌ها: پرسپولیس ذوب آهن حمیدرضا بابایی لیگ برتر ایران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

13 اینستگرام1403/05/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi