خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,444

20 ستاره سرباز در تیم ملی ایران!

20 ستاره سرباز در تیم ملی ایران!
لیست منتشره از بازیکنان ملی‌پوش مشمول سربازی نشان می‌دهد که بسیاری از ستاره‌های فوتبال ملی در سال‌های آینده سرباز خواهند شد.

مسئله خدمت سربازی برای بازیکنان ایرانی از گذشته تا به حالا دردسرساز بوده است. البته در سالیان گذشته باتوجه به معافیت 28 سالگی نفرات شاغل در لیگ برتر و همچنین 30 سالگی برای ملی‌پوشان، این موضوع تا حد زیادی حل شده بود اما حالا با عدم تمدید این معافیت، بحران جدی برای این فوتبالیست‌ها و همچنین باشگاه‌ها ایجاد شده است.

یکی از مشکلات این است که ملوان تنها تیم نظامی لیگ برتر ایران است و طبیعتا امکان جذب همه بازیکنان سرباز را نخواهد داشت و از طرف دیگر عدم پرداخت دستمزد مطلوب در دو سال خدمت سربازی باعث می‌شود تا این نفرات انگیزه لازم برای بازی در ترکیب این تیم را هم نداشته باشند.

با این حال سازمان نظام وظیفه تاکید دارد تا بازیکنان مشمول باید به هر شکلی که شده خدمت سربازی خود را گذرانده و بعد از دریافت کارت پایان خدمت، به تیم موردنظر خود ملحق شوند.

برچسب‌ها: فوتبال تیم ملی سرباز

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

34 حبیب11403/04/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi