خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اسپانیا
اتحاد اسپانیا
3
30,748

نمودار یورو 2024 با پایان مرحله یک چهارم نهایی

نمودار یورو 2024 با پایان مرحله یک چهارم نهایی
در مرحله یک چهارم نهایی یورو 2024، تیم ملی پرتغال به همراه کریستیانو رونالدو از دور رقابت ها کنار رفت. در حقیقت پرتغالی ها مقابل تیم ملی فرانسه شکست خوردند و در ضربات پنالتی، از این تورنمنت حذف شدند. رونالدو در دوره بعدی یورو حضور نخواهد داشت و به این ترتیب کار رونالدو دیگر در جام ملت های اروپا به طور کامل تمام شد.
در یک نیمه نهایی، تیم ملی اسپانیا و تیم ملی فرانسه با هم روبرو می شوند. این بازی قرار است سه شنبه نوزدهم تیر ماه از ساعت 22:30 به وقت ایران برگزار شود.
در سوی دیگر مرحله نیمه نهایی یورو 2024، تیم ملی هلند و تیم ملی انگلیس با هم روبرو می شوند. این بازی قرار است چهارشنبه بیستم تیر ماه از ساعت 22:30 به وقت ایران برگزار شود.
هر چهار تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی جام ملت های اروپا، مدعی قهرمانی هستند و پیش بینی کردن تیم هایی که قرار است به فینال برسند، کار دشواری است.

برچسب‌ها: یورو اسپانیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

67 داماش فومن1403/04/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi