خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,726

واکنش همتی به واگذاری پرسپولیس؛ استقلال همچنان حوالی پتروشیم

واکنش همتی به واگذاری پرسپولیس؛ استقلال همچنان حوالی پتروشیم
پایگاه خبری فوتبالی- پرسپولیس همچنان برای مالکیت میان سازمان‌های مختلف دست به دست می‌شود و وضعیت استقلال گویا تا پایان فروردین ۱۴۰۳ نهایی خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، بحث خصوصی شدن دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هرازچندگاهی مطرح می‌شود و مجدد بعد از حاشیه و شایعات فراوان به دست فراموشی سپرده می‌شود با این حال به نظر می‌رسد که این بار فشارهای ای اف سی برای جدایی مالکیت دو تیم باعث شده تا بحث واگذاری حداقل در ظاهر خیلی جدی پیگیری شود. البته باشگاه پرسپولیس در همین چند روز چندین مالک پیدا کرده و پس فرستاده شده است!

بعد از این که گفته شد بحث واگذاری باشگاه پرسپولیس به سازمان تامین اجتماعی منتفی شده و این دو باشگاه قرار است به دو بانک خصوصی واگذار شوند گویا این مساله هم منتفی شده است و پرسپولیس به تامین اجتماعی واگذار شود.

همتی، رئیس پیشین بانک مرکزی در شبکه اجتماعی ایکس نسبت به این قضیه واکنش نشان داد و نوشت:« بعد از انتشار مصوبه واگذاری پرسپولیس⁩ به صندوق‌های بیمه، دولتی‌ها خیلی زود متوجه شدند که مصوبه با تصمیم قبلی آن‌ها برای افزایش سن بازنشستگی، مغایر است. البته تصمیم جایگزین یعنی واگذاری به ۲ بانک هم مغایر با بند۱۶ «قانون رفع موانع تولید …» است که بانک‌ها را از بنگاه‌داری منع می‌کند!» در هر حال بانکها هم مسایل و مشکلات خاص خودشان را دارند و البته مشخص است که این واگذاری هم ساده نخواهد بود.

آخرین خبری که در مورد استقلال شنیده می‌شود این است که گویا هلدینگ خلیج‌فارس برای واگذاری استقلال به آن قطعی شده و خبر رسمی آن هم تا شنبه اعلام خواهد شد و البته تا پایان فروردین سال بعد این انتقال نهایی خواهد شد. 

در صورتی که اتفاق خاصی نیفتد و این واگذاری رسمی شود شایعات و حاشیه‌های مربوط به این قضیه  برای آبی‌های پایتخت به پایان خواهد رسید و این شاید بهترین خبری باشد که آنها در آستانه عید خواهند شنید.

باید منتظر ماند و دید که وضعیت پرسپولیس چه زمانی مشخص خواهد شد و آنها هم به زودی و قبل از عید به سروسامان خواهند رسید یا اتفاق دیگری می افتد.

برچسب‌ها: استقلال پرسپولیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

59 شاهین الگن1402/12/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi