خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,442

نعمتی: می‌خواهم عضو تیم ۲۰۲۶ جام‌جهانی باشم

نعمتی: می‌خواهم عضو تیم ۲۰۲۶ جام‌جهانی باشم
علی نعمتی وقتی با ادعای حضور در تیم ملی از پرسپوليس جدا شد جو منفی بزرگی را علیه خود دید و خیلی‌ها این موضوع را تنها به واسطه خواسته‌اش برای دریافتی بیشتر مرتبط دانستند. مدافع مشهدی پرسپوليس که برای حضور در این تیم منزل شخصی‌اش را فروخته بود اما در ریسکی بزرگ از جمع سرخپوشان جدا شد و اکنون در فولاد روز به روز به خواسته‌اش نزدیک‌تر می‌شود. او در اردوی تیم ملی حاضر شده و در قلب دفاعی فولاد و پستی که به آن علاقه دارد، توانسته زیر نظر یحیی گل‌محمدی بدرخشد.

جدایی از پرسپوليس در شرایطی که خواهان تمدید قراردادت بودند. مسائل مالی در میان بود یا همین ادعایی که برای فرصت بیشتر و حضور در تیم ملی داشتی؟
شما چیزی غیر از آنچه که گفته بودم می‌بینی؟ الان خدا را شکر که فرصت مناسبی زیر نظر آقای گل‌محمدی دارم و آقای قلعه‌نویی نیز فرصت حضور در اردوی تیم ملی را به من داده است و در پست تخصصی‌ام به کار گرفته شدم. هرچند در پست غیرتخصصی هم هیچ‌وقت کم نگذاشتم و در بدترین شرایط مصدومیت و بدنی هم با توجه به نیاز تیم به دنبال این بودم تا رضایت کادرفنی و هواداران را برآورده کنم و پیش وجدانم راحت باشم.

ولی هیچ‌وقت ارتباط نزدیکی با هواداران علی‌رغم گلزنی در دربی و بازی در پست غیرتخصصی برایت شکل نگرفت.
وظیفه من به عنوان بازیکن تمرین، تمرین و تمرین و در اختیار تیم بودن بود و هست. گفتم که با مصدومیت سخت برای پرسپوليس به میدان رفتم و وجدانم راحت است که همیشه تلاشم را کردم.

چقدر برای خودت در این وضعیت شانس حضور در جام جهانی بعدی را قائلی؟
ممنونم از کادرفنی تیم ملی و آقای قلعه‌نویی که این فرصت را به من دادند و اکنون تلاش من بیشتر خواهد شد. باید بهترین عملکرد را در فولاد داشته باشم تا این فرصت در تیم ملی به من داده شود. هیچ چیز در فوتبال آرزو و رویا نیست. فوتبال به ما یاد داده که همه چیز با تمرین و تمرین و تمرکز و هدف به دست می‌آید.

قطعا هدف من در وهله اول موفقیت با فولاد خوزستان و خوشحالی هواداران عزیز اهوازی خواهد بود و در ادامه نیز برای تیم ملی نیز بالاترین توان و تمرکزم را قرار خواهم داد و این هدف بزرگ من است.

برچسب‌ها: تیم ملی ایران علی نعمتی جام جهانی 2026 فولاد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

15 قرمزپوش1403/07/03

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi