خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,316

اونانا: این بازیکن یونایتد از بهترین‌های دنیاست

اونانا: این بازیکن یونایتد از بهترین‌های دنیاست
به گزارش "ورزش سه"، آندره اونانا، ستاره اصلی منچستریونایتد در ‏پیروزی 3-0 مقابل ساوتهمپتون بود. دروازه‌بان کامرونی درحالی‌که بازی ‏با تساوی بدون گل دنبال می‌شد پنالتی حریف را گرفت.بازیکنان یونایتد و اریک تن‌هاخ در پایان بازی در مصاحبه‌های خود از ‏اونانا ستایش کرده و نقش او را در این پیروزی بسیار مهم ارزیابی ‏کردند. بعد از آن بود که شیاطین سرخ توسط دلیخت، رشفورد و ‏گارناچو سه گل به ثمر رساندند. ‏اونانا در پایان مسابقه به خبرنگاران گفت: "بله سیو مهمی بود چرا که ‏مسابقه در آن دقیقه شرایط خاصی داشت و اگر گل می‌خوردیم ‏ممکن بود کار گره بخورد." ‏وقتی از او درباره رضایتش از خط دفاعی یونایتد پرسیدند گفت: "برایم ‏مهم نیست چه کسانی جلوی من بازی می‌کنند چون تصمیم به‌عهده ‏مربی است. مهمترین چیز برای ما رسیدن به پیروزی بود که موفق ‏شدیم."اونانا در ادامه گفت به جای ستایش از او بهتر است همه به ‏درخشش مارکوس رشفورد اشاره کنند: "رشفورد امروز درخشید چراکه ‏او فوتبالیستی درجه یک است. من مارکوس را یکی از بهترین‌های دنیا ‏می‌دانم. واقعا خوشحالم که بعد از مدت‌ها گلزنی کرد و امیدوارم در ‏ادامه خیلی بیشتر گل بزند."‏

برچسب‌ها: منچستریونایتد اونانا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

21 کلاس 921403/06/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi