خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,315

دتر از فن‌خال نداریم: حرف بزنم باید توهین کنم!

دتر از فن‌خال نداریم: حرف بزنم باید توهین کنم!
به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن آرژانتینی زیر نظر لوئیس فن‌خال در منچستریونایتد بازی کرد و اگرچه ده سال گذشته، اما هرگز فرصت را برای حمله به او از دست نمی‌دهد.
آنخل دی‌ماریا و لوئیس فن‌خال از زمان دیدارشان در لیگ برتر، رابطه خوبی با هم نداشته‌اند. زمانی که وینگر آرژانتینی در فصل 2014/15 زیر نظر مربی هلندی بازی می‌کرد و دی‌ماریا یکی از تلخ‌ترین فصول ورزشی خود را پشت سر گذاشت. در پایان همان فصل او از یونایتد به پی‌اس‌جی رفت. دی‌ماریا برای یونایتد در 32 بازی فقط 4 گل زد.دی‌ماریا سپس در پاریس روزهای بسیار خوبی را سپری کرد و با تیم ملی آرژانتین نیز در سال های اخیر به 4 افتخار ارزشمند از جمله فتح جام جهانی رسید. او که اخیرا از بازی‌های ملی بازنشسته شده، در مستند نتفلیکس بار دیگر به فن‌خال تاخت و گفت: «لوئیس فن‌خال بدترین مربی‌ای است که تا به حال داشته‌ام و هرگز از گفتن آن خسته نمی‌شوم.»دی‌ماریا سپس به بازی با آرژانتین در برابر هلند فن‌خال در جام جهانی 2022 اشاره کرد: «ما آنها را در ضربات پنالتی شکست دادیم در حالی که او می‌گفت آرژانتین را حذف خواهند کرد، انگار که همه چیز را می‌داند. راستش اگر بخواهم بیشتر در مورد فن‌خال حرف بزنم، کار به توهین می‌کشد و باید ادب را فراموش کنم.»

برچسب‌ها: منچستریونایتد دیماریا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

18 کلاس 921403/06/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi