خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,337

حضور آرون بوپندزا در پرسپولیس منتفی شد

حضور آرون بوپندزا در پرسپولیس منتفی شد
بوپندزا یکی از گزینه‌های نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس بود که در این مدت باشگاه مذاکرات زیادی را با این بازیکن و ایجنت‌هایش انجام داد.

مهاجم گابنی که در سال ۲۰۱۶ با جدایی از لیگ کشور خود به بوردو پیوست تا یکی از انتقال‌های بزرگ فوتبال گابن را رقم بزند. او فصل گذشته در لیگ ام‌ال‌اس آمریکا حضور داشت و پیراهن سینسیناتی را بر تن کرد و هیمن موضوع باعث می‌شد تا با توجه فضای تبلیغاتی موجود چندان تمایلی برای حضور در ایران نداشته باشد.

اما با این وجود مذاکرات بین طرفین برگزار شد و باشگاه پرسپولیس نیز رقم خوبی به این مهاجم پیشنهاد داد. اما جالب اینجاست که اینجنت این بازیکن همزمان با مذاکره با باشگاه پرسپولیس، با باشگاه الزمالک مصر نیز وارد مذاکره شد و به مدیران این باشگاه به نوعی گوشزد کرد که اگر تعلل کنند بوپندزا به پرسپولیس ملحق می‌شود.

به معنای دیگر نام پرسپولیس حربه خوبی بود تا این بازیکن به درخواست‌های زیادش در الزمالک برسد. جالب این که بوپندزا همچنان از پرسپولیس وقت خواسته و شب گذشته در آخرین مذاکراتی که با باشگاه پرسپولیس داشت از مدیران پرسپولیس چند روز دیگر وقت خواست اما باشگاه پرسپولیس دیگر منتظر این بازیکن نخواهد ماند و مذاکراتش را با گزینه‌های دیگر خود آغاز کرده است.

در این میان خبرهایی نیز در مورد انتقال بوپندزا به باشگاه الزمالک و نهایی شدن این انتقال شنیده می‌شود که اگرچه هنوز رسمی نیست اما باید آن را قطعی تلقی کرد.

برچسب‌ها: مهاجم پرسپولیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

7 شاه‌1403/06/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi