خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,437

ایران یک قرقیزستان صفر ؛ فاجعه!

ایران یک قرقیزستان صفر ؛ فاجعه!
از نخستین دیدار تیم ملی ایران در دور سوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶، ملی پوشان از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف قرقیزستان رفتند که این بازی در نهایت با تک گل مهدی طارمی در دقیقه ۳۴ خاتمه پیدا کرد.
شاگردان امیر قلعه‌نویی در نیمه نخست نمایش رضایت‌بخشی به اجرا گذاشتند و اگرچه در خلق موقعیت شاهد خلاقیت خاصی نبودیم اما دفع ناقص گلر قرقیزستان روی ضربه امید نورافکن، باعث شد مهدی طارمی با توجه به فرصت‌طلبی و جاگیری خوبی که داشت در ریباند توپ را وارد دروازه این تیم کند.
در نیمه دوم بازیکنان تیم ملی ایران هیچ موقعیت خاصی روی دروازه قرقیزستان نداشتند و در طرف مقابل قرقیزها که روی ضدحملات حساب ویژه‌ای باز کرده بودند، چند مرتبه خطرساز ظاهر شدند و حتی کوجو یک بار در موقعیت تک به تک با بیرانوند قرار گرفت که سنگربان تیم ملی این توپ را مهار کرد.

به هر ترتیب شاگردان امیر قلعه‌نویی با کسب این پیروزی در فولادشهر، حال خودشان را برای دومین دیدار مقابل امارات آماده خواهند کرد که این بازی قرار است بیستم شهریور ماه در العین برگزار شود.

برچسب‌ها: تیم ملی ایران ایران انتخابی جام جهانی قرقیزستان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

16 Bᵣₑₐₖᵢₙg Bₐd1403/06/16

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi