خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,579

عارف غلامی، مدافع سابق استقلال، بازیکن جدید تراکتور است.

عارف غلامی، مدافع سابق استقلال، بازیکن جدید تراکتور است.
به گزارش "ورزش سه"، این مدافع ملی‌پوش که فصل گذشته در لیگ بوسنی به کار خود ادامه می‌داد، روز گذشته در تبریز حضور پیدا کرده و با باشگاه تراکتورسازی تبریز به توافق رسیده است.
عارف غلامی سابقه بازی در تیم‌های ذوب‌آهن، فولاد، سپاهان و استقلال را در لیگ برتر فوتبال ایران دارد و در مقاطع مختلف به تیم ملی دعوت شده و مهم‌ترین بازی ملی او نیز مقابل تیم کره جنوبی در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی رقم خورده است.
غلامی یک دفاع وسط باتجربه و کارنامه‌دار محسوب می‌شود و حضور او در خط دفاعی تراکتورسازی تبریز برای تقویت این تیم و بالا بردن عمق اسکواد این باشگاه است که امسال در سه جبهه برای کسب جام می‌جنگد.
غلامی ۲۷ ساله در فصل گذشته در باشگاه ولژ موستار بوسنی به میدان رفته و در حالی که در این فصل با باشگاه‌های مختلفی مثل سپاهان و استقلال هم صحبت کرده بود، در نهایت تراکتورسازی تبریز را برای ادامه کار برگزید.‌
او مذاکراتی جدی با تیم مس رفسنجان هم داشت، اما در نهایت تراکتورسازی تبریز را انتخاب کرد، چراکه احتمالا در این باشگاه شانس او برای دعوت به اردوهای تیم ملی و موفقیت بالاتر خواهد بود.
دراگان اسکوچیچ، سرمربی تراکتورسازی تبریز، در نشست مطبوعاتی امروز پیش از بازی پرسپولیس، قرارداد با عارف غلامی را تایید کرد تا به این ترتیب تراکتوری‌ها یک بازیکن سرشناس دیگر را هم به جمع نفرات خود اضافه کنند.
چهار تیم برتر لیگ فوتبال ایران (بیگ فور) شامل پرسپولیس، تراکتورسازی تبریز، استقلال و سپاهان، همچنان در بازار نقل و انتقالات حضور دارند و برای تقویت خود در فصل پیش‌رو و رفع نقاط ضعف در تلاشند. تراکتورسازی تبریز احتمالا یک مهاجم خارجی را هم به جمع نفرات خود اضافه خواهد کرد.

برچسب‌ها: تراکتور سازی تبریز عارف غلامی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

26 Güneyazerbaycan1403/05/31

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi