خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,115

توافق انجام شد: ستاره جنجالی بارسا در آستانه جدایی

توافق انجام شد: ستاره جنجالی بارسا در آستانه جدایی
روکه از زمان پیوستن به بارسلونا در پنجره نقل و انتقالات زمستانی فصل گذشته در ماه ژانویه روزهای بسیار سختی را تجربه کرد و تقریبا از همان زمان هیچ چیز مطابق انتظارش پیش نرفت تا او به نیمکت‌نشینی محض در این تیم تبدیل شود.

حتی جدایی ژاوی و حضور هانسی فلیک روی نیمکت بارسلونا هم کمکی به بهبود شرایط او نکرد و این مربی آلمانی هم به مدیران باشگاه اعلام کرد که این بازیکن جایی در برنامه‌هایش برای فصل آینده نخواهد داشت. مدیران بارسا هم فشارها روی او برای جدایی در همین پنجره نقل و انتقالاتی را افزایش دادند.
در چند هفته اخیر نام بسیاری از باشگاه‌ها مانند لاتزیو و چند باشگاه عربستانی در کنار نام این ستاره برزیلی به گوش می‌رسید اما حالا سایت اسپانیایی رلوو خبر داده است که اسپورتینگ پرتغال موفق شده است نظر او را جلب کند و این بازیکن آماده است تا به این باشگاه ملحق شود و در لیگ پرتغال به میدان برود.

پیشنهاد ارائه شده از سوی اسپورتینگ حدود ۲۰ میلیون یورو با بند پاداش است اما بارسا خواهان دریافت ۳۰ میلیون یورو برای موافقت با این انتقال است و به همین دلیل انتظار می‌رود که مذاکرات در چند روز آینده برای رسیدن به یک توافق قطعی ادامه داشته باشد و روکه آماده است تا به محض توافق دو طرف راهی پرتغال شود.

برچسب‌ها: بارسلونا بارسا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

19 Iranian Gulf1403/05/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi