خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,042

این سه بازیکن فروشی نیستند؛ پدری، گاوی و آرائوخو

این سه بازیکن فروشی نیستند؛  پدری، گاوی و آرائوخو
پدری، گاوی و آرائوخو آینده بارسلونا هستند و این تیم اسپانیایی با هر مشکل مالی هم که دست و پنجه نرم کند، این سه ستاره جوان خود را به هیچ تیمی نمی‌دهد. بارسلونا همچنان از مشکلات مالی فلج‌کننده‌ای رنج می‌برد و تردیدی وجود ندارد که مشکلات مالی آنها برای چندین سال آینده هم باقی خواهد ماند. سران بارسا برای حل این معضل باید پول قابل توجهی جمع‌آوری کنند و بهترین راه برای انجام این کار، فروش تعدادی از بازیکنان تیم اصلی با مبالغ هنگفت است. با توجه به شرایط نامطمئن مالی، بارسلونا به طور فزاینده‌ای آماده است تا به تعدادی از بازیکنان خود اجازه خروج بدهد، به شرطی که قیمت درخواستی آنها برآورده شود. تنها سه بازیکن وجود دارند که هیچ پیشنهادی برای آنها پذیرفته نخواهد شد: رونالد آرائوخو، گاوی و پدری.
آرائوخو در چند هفته اخیر سوژه گمانه‌زنی‌های زیادی بوده و بایرن مونیخ علاقه فراوانی به جذب او در تابستان 2024 دارد. اما بارسلونا هیچ قصدی برای فروش او ندارد. کاملا منطقی است که بارسلونا اجازه خروج به آرائوخو، گاوی و پدری ندهد. ویتور روکه نیز می‌تواند در این لیست باشد، اما با توجه به اینکه او به تازگی وارد این باشگاه شده، احتمال بسیار کمی وجود دارد که باشگاه‌های دیگر فعلا به دنبال جذب او باشند.

برچسب‌ها: بارسلونا پدری گاوی آرائوخو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

48 ^persian Star^1402/10/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi