خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,188

یحیی همچنان در گروه واتساپی پرسپولیس

یحیی همچنان در گروه واتساپی پرسپولیس
یحیی گل‌محمدی با وجود فسخ قرارداد خود با پرسپولیس هنوز به صورت کامل از این تیم جدا نشده است.یحیی همچنان در گروه واتساپی پرسپولیس
به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که حدود یک هفته از توافق یحیی گل‌محمدی برای جدایی از پرسپولیس می‌گذرد و مدیر برنامه‌های این مربی تفاهمنامه فسخ قرارداد را امضا کرده اما گل‌محمدی هنوز در گروه واتساپی اعضای تیم پرسپولیس حضور دارد.

تمام بازیکنان، کادر فنی و اعضا تیم پرسپولیس در یک گروه واتساپی عضو هستند که اخبار مربوط به تمرین و برنامه‌های تیم در این گروه اطلاع‌رسانی می‌شود و یحیی گل‌محمدی هنوز در این گروه عضو است و حضور دارد.

یحیی گل‌محمدی بعد از خداحافظی از پرسپولیس در کنفرانس خبری بعد از بازی با مس رفسنجان فرصت خداحافظی با بازیکنان و همکارانش را پیدا نکرد. بعد از آن بازی در حالی که پرسپولیسی‌ها از تساوی و استعفای گل‌محمدی ناراحت بودند متوجه شدند که پروازشان با تاخیر زیاد مواجه شده و باید ساعت 3 و نیم نیمه‌شب به تهران برگردند. همین مسئله باعث شد مربیان خارجی و افشین پیروانی که قصد خروج از کشور را داشتند با پرواز دیگری فورا به تهران برگردند، اما یحیی و سایر اعضای تیم به هتل برگشتند و تا ساعت 2 بامداد استراحت کنند و بعد به فرودگاه رفتند.
گفتنی است گل‌محمدی از چهارشنبه شب گذشته برای استراحت راهی دوبی شده و هنوز به تهران برنگشته است.

برچسب‌ها: یحیی پرسپولیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

29 امام زمان 21402/10/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi