خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آاس رم
اتحاد آاس رم
17
2,851

لج‌بازی مورینیو با سردار: نه تیم ملی، نه رم!

لج‌بازی مورینیو با سردار: نه تیم ملی، نه رم!
سردار آزمون جدا از اینکه در فهرست آ.اس.رم در رقابت‌های مرحله گروهی لیگ اروپا قرار نگرفته بود، در 10 دیدار رسمی اخیرشان به‌عنوان یار جانشین به میدان رفته و توانسته بود در 9 بازی سری آ ایتالیا و یک مسابقه جام حذفی نمایش خوبی داشته باشد، اما یکشنبه شب اتفاق غیرمنتظره‌ای برای او رخ داد و این روند برای او به پایان رسید.

تیم فوتبال رم از ساعت 23:15 یکشنبه شب (به وقت ایران) در ورزشگاه المپیکو مقابل تیم رده هفتمی آتالانتا قرار گرفت تا یکی از دیدارهای حساس هفته نوزدهم و پایانی دور رفت سری آ ایتالیا را برگزار کند که سردار آزمون مثل همیشه دور از ترکیب اولیه جالوروسی بود و برخلاف انتظار فرصت بازی به‌دست نیاورد.سردار آزمون که پیش از این در 13 مسابقه سری آ ایتالیا به میدان رفته و یک گل به ثمر رسانده و روی سه گل دیگر تیمش تاثیرگذاری داشت و در یک دیدار جام حذفی هم یک پاس گل داده بود، در جدال حساس برابر آتالانتا به میدان نرفت و در حالی که تیمش نیاز جدی به گل و پیروزی داشت، با نظر ژوزه مورینیو تا پایان نیمکت‌نشین بود.ستاره ایرانی رم چهار شب پس از اینکه در دیدار جام حذفی ایتالیا مقابل کرمونزه حضور تعویضی در زمین داشت و توانست پاس گل تساوی تیمش را بدهد و در ادامه جالوروسی را در مسیر پیروزی و صعود قرار بدهد، انتظار داشت یکشنبه شب برابر آتالانتا شانس بیشتری پیدا کند ولی مورینیو در اتفاقی غیر منتظره و پس از 10 دیدار رسمی پیاپی در رقابت‌های داخلی از او استفاده نکرد.سردار که به‌خاطر نیاز مورینیو در شهر رم مانده و در اردوی تیم ملی ایران حاضر نشده، در جریان تساوی یک بر یک تیمش مقابل آتالانتا و دیداری که می‌توانستند با پیروزی خانگی به رده ششم صعود کنند، تا پایان روی نیمکت بود و بازیکنانی مثل استفان الشراوی، لئاندرو پاردس و ... به‌عنوان بازیکن تعویضی به زمین رفتند.

آزمون قرار است به همراه رم در دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی و دربی دلا کاپیتاله مقابل لاتزیو که ساعت 20:30 چهارشنبه شب هفته جاری (بیستم دی‌ماه) در ورزشگاه المپیکو برگزار شود، حضور یابد و پس از این مسابقه بلافاصله ایتالیا را به مقصد قطر ترک کند و در فاصله سه روز مانده به نخستین بازی جام ملت‌های آسیا، به اردوی تیم ملی ایران برود.

برچسب‌ها: ایران آ اس رم آزمون

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

42 Henkel1402/10/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi