خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچسترسیتی
اتحاد منچسترسیتی
14
2,918

افشاگری از صحبت‌های گواردیولا در رختکن؛ دو نیمه متفاوت از سی

افشاگری از صحبت‌های گواردیولا در رختکن؛ دو نیمه متفاوت از سی
مستر 90 / دیدار تیم‌های اورتون و منچسترسیتی از هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال انگلیس در شرایطی شب گذشته برگزار شد که شاگردان گواردیولا نیمه نخست را با شکست به رختکن رفتند اما سرمربی سیتی در بین دونیمه کاری کرد که این بازی در نهایت با برتری ۳ بر یک تیمش همراه باشد.

بعد از گل جک هریسون در دقیقه ۲۹، تلاش‌های سیتی برای رسیدن به گل نتیجه نداد تا پپ و شاگردانش به شکست به رختکن بروند، اما او در این فاصله با بیان اینکه بازیکنان تیمش باید بدانند کجا بازی کرده و چه پیشینه‌ای دارند،‌ آنها را به بازی هجومی تحریک کرد.
گواردیولا از بازیکنان خود خواست به نشان طلایی روی پیراهن‌های خود نگاه کرده و این را به یاد بیاورند که در فینال جام‌جهانی باشگاه‌ها که هفته گذشته برگزار شد با برتری قاطع ۴ بر صفر فلومیننزه به عنوان بهترین تیم باشگاهی جهان معرفی شدند. سرمربی سیتی با تحریک بازیکنان خود آنها را به زمین فرستاد و در ۴۵ دقیقه دوم با گل‌های فیل فودن(۵۳)،خولین آلوارز(۶۴) و برناردو سیلوا(۸۶) نتیجه شکست را با برد عوض کرد.

سیتی در ۸ بازی اخیر خود در گودیسون پارک در تمامی رقابت‌ها پیروز شده است، آخرین باری که آنها موفق به پیروزی نشدند به اولین فصل پپ گواردیولا در سال ۲۰۱۷ باز می‌گردد که ۴-۰ شکست خوردند.

سیتی در حال حاضر با ۳۷ امتیاز بعد از تیم‌های لیورپول(۴۲)،‌آرسنال(۴۰) و استون‌ویلا(۳۹) امتیازی در رده چهارم قرار دارند.

برچسب‌ها: کامبک سیتی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

33 Michaeljordan231402/10/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi