خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,323

بیرانوند: به شوخی هم به کنعانی‌زادگان نگفتم چرا درباره خودرو

بیرانوند: به شوخی هم به کنعانی‌زادگان نگفتم چرا درباره خودرو
علیرضا بیرانوند پس از برتری 2 بر یک پرسپولیس مقابل شمس آذر قزوین در هفته چهاردهم لیگ برتر، گفت:‌ این پیروزی را به باشگاه بزرگ و هواداران پرسپولیس تبریک می‌گویم. به شمس آذر قزوین هم تبریک می‌گویم که واقعا غول‌کُش است و تیم‌های بزرگی را شکست داده یا از آنها امتیاز گرفته است. بازیکنان ما کار بزرگی انجام دادند، به خصوص اینکه 10 نفره شده بودیم. این پیروزی می‌تواند در ادامه راه به تیم ما کمک کند.

وی در مورد شایعه درگیری با محمدحسین کنعانی‌زادگان بر سر ابطال مجوز واردات خودرو و حرفی که مدافع پرسپولیس درباره خودروی 100 میلیاردی‌اش زده بود، گفت: کنعانی‌زادگان می‌داند همه از جمله بازیکنان پرسپولیس و تیم ملی او را دوست دارند. به جان فرزندانم پس از شنیدن خبر ابطال واردات خودرو حتی در رختکن به شوخی به حسین (کنعانی‌زادگان) نگفتم چه کار کردی؟! به هیچ عنوان به بازیکن تیم خودمان که می‌دانم قرار است یک سال کنار هم بازی کنیم، بی‌احترامی نمی‌کنم. هر اتفاقی که افتاده با مجوز دولت بوده و هیچ کسی کار خلافی نکرده است. دیوان عدالت رأی داده و به آن احترام می‌گذاریم. چون بحث حقوقی است ما نمی‌توانیم حقوقی صحبت کنیم و بخش حقوقی فدراسیون فوتبال باید صحبت کند.

دروازه‌بان پرسپولیس خاطرنشان کرد: شاید مردم فکر می‌کنند با مجوزی که دولت به بازیکنان داده، با پول دولت هم ماشین وارد کرده‌اند. نمی‌خواهم مبلغ را بگویم ولی بازیکنان با هزینه خودشان ماشین وارد و پول گمرگ را پرداخت کرده‌اند. فدراسیون فوتبال پیگیر این موضوع است و امیدوارم اتفاقی که برای بازیکنان تیم ملی افتاد برای همه ورزشکاران رخ دهد. ما در آستانه جام ملت‌های آسیا هستیم و قطعاً این مسابقات برای همه مهم است.

بیرانوند در خصوص اینکه در صحنه‌ای به یحیی گل‌محمدی تأکید می‌کرد تعویضی انجام ندهد، تصریح کرد: دَم آقا یحیی گرم که خودش تصمیم‌گیرنده بود و اجازه نداد این اتفاق بیفتد. به خودم اجازه نمی‌دهم به گل‌محمدی چنین حرفی بزنم. خودش تصمیم گرفت و این تصمیم به سود تیم بود. از هواداران پرسپولیس تشکر می‌کنم و دست تک تک آنها را می‌بوسم. وقتی 10 نفره می‌شوید و می‌توانید در شرایط سخت تیمی را شکست دهید که مقابل تیم‌های بزرگ نتیجه گرفته، صددرصد مدعی قهرمانی هستید. تمام اشتباهات‌مان را مرتکب شده‌ایم و دیگر اشتباه کردن بَس است. هواداران می‌دانند مصدومان زیادی مثل یاسین سلمانی، مرتضی پورعلی‌گنجی و وحید امیری داریم و کارمان سخت است.

بیرانوند در رابطه با انتقادها از عملکرد علی نعمتی در پرسپولیس یادآور شد: هر بازیکنی در برخی مواقع، روزش نیست. نعمتی جزو بهترین بازیکنان پرسپولیس است و چون با دل و جان بازی می‌کند برخی مواقع اتفاق‌هایی برای او می‌افتد. یکی از بازیکنانی که فصل گذشته کمک کرده که سه قهرمانی بگیریم نعمتی بود. قطعاً هواداران او را حمایت می‌کنند.

دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا ابطال مجوز واردات خودرو روی روحیه بازیکنان تیم ملی تأثیر منفی نمی‌گذارد، گفت: ما بازیکنان تیم ملی تعهدی به هم داده‌ایم که باید تا فینال جام ملت‌های آسیا برویم و هیچ چیزی نمی‌تواند جلوی‌مان را بگیریم. اگر بخواهیم تمرکزمان را بهم بزنیم بی‌احترامی به مردم است.

برچسب‌ها: فوتبال ایران پرسپولیس بیرانوند

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

49 سمیرات1402/10/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi